Service Manager

Telenor Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2022-07-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Service Manager" (publicerad 2023-07-17) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Botkyrka eller i hela Sverige

Det här är vi

För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en driven och strukturerad medarbetare till vårt team inom Business Operations i rollen som Service Manager. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.

Vad du kommer att göra

Service and Contract Management inom Business Operations fokuserar på hela Telenors tjänsteportfölj för stora och medelstora företag samt myndigheter och organisationer. Allt för att i ännu högre grad kunna erbjuda våra kunder de bästa helhetslösningarna. Service and Contract Management är en enhet på 15 kompetenta medarbetare, som levererar professionella tjänster till våra företagskunder.

Som Service Manager har du ett ansvar att långsiktigt bygga upp, utveckla och förvalta kundrelationer i syfte att skapa nöjda kunder. Du kommer att ansvara för ett flertal av våra största Business kunder, där du agerar som Telenors representant mot kund och tar ansvar för de operativa delarna av avtalet. Övergripande innebär arbetet att du ansvarar för den operativa delen i vår samverkans modell, där du också svarar för att löpande operativa möten hålls enligt avtalat intervall. Vidare följer du upp och ansvarar för att kundens avtalade SLA efterlevs och blir kundens resurs för att följa upp avtalsförpliktelser internt och externt. Du arbetar kontinuerligt med processutveckling, både internt och gentemot underleverantörer. Tillsammans med kundansvarig säkerställer och utvecklar ni vårt erbjudande mot kund. Målet är alltid att finna den bästa lösningen för respektive kund och skapa en ömsesidig lönsam affärsrelation.

Tjänsten innefattar även ett Techical Contact uppdrag för ett par kunder. Som Technical Contact sitter du som koordinator för den tekniska supporten för dessa kunder och arbetar nära med vår helpdesk.

Vem du är

Vi söker dig som har flera års erfarenhet av att arbeta som Service Manager, i en serviceorienterad miljö med ett stort kundfokus. För att lyckas i den här rollen ser vi att du har en stark presentation- och kommunikationsförmåga och en förmåga att bygga upp långsiktiga kundrelationer. Du har hög integritet och trivs att arbeta med att skapa kundnöjdhet, och ständigt sträva efter att förbättra vårt samarbete med våra kunder. Du är driven och har en bra förmåga att tänka utanför boxen, för att finna de bästa lösningarna. Du är bra på att samordna och strukturera arbete. Du är en teamspelare, och har lätt för att samarbeta.

Vi söker dig som har:
* Erfarenhet av Service Management
* Du har en bakgrund inom Telekom
* Du har kunskap inom mobil kommunikation, fasttelefoni och datakommunikation
* Du har eget driv och ett strukturerat arbetssätt
* Du har god erfarenhet och känsla för service
* Du skall vara känna dig bekväm i att hålla möten på alla nivåer

Vårt löfte

Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt intill ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:

* Ett flexibelt arbetssätt - träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver. Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag,tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag

Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Jessica Roos, jessica.l.roos@telenor.se. Skicka inte dit CV via mail, dessa kommer inte att utvärderas

Sista ansökningsdagen: vi utvärderar ansökningar löpande så sök idag

Placeringsort: Stockholm, Karlskrona eller Göteborg

Bra att känna till

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT

Publiceringsdatum
2022-07-21

Ersättning
SALARY

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telenor Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J109481".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)

Jobbnummer
6835621

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telenor Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telenor Sverige AB: