Service Level Manager till DGC

Addman Bemanning & Rekrytering AB / Tele- och elektronikreperatörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla tele- och elektronikreperatörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Addman Bemanning & Rekrytering AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

AddMan AB är specialiserade på uthyrning och rekrytering av personal inom engineering, IT, telecom och ekonomi. Vi som är rekryteringskonsulter och konsultchefer på AddMan kommer själva från just dessa branscher. Denna insikt och kunskap kring speciella behov och vilken typ av kompetens som krävs ger fördelar inte bara för våra uppdragsgivare, utan även för våra anställda ute på fältet. Hög professionalism, flexibilitet och små administrativa kostnader gör att AddMan kan erbjuda både förmånliga arbetsvillkor för sina anställda och minskade kostnader för sina uppdragsgivare. Har du själv några funderingar kring rekryteringsprocesser och/eller inhyrning av konsulter är du välkommen att besöka oss på www.addman.se. Du kan även ringa oss på telefon 08-555 162 35 så berättar vi mera om vad som gör AddMan till en unik samarbetspartner.
DGC är en nätoperatör som utvecklar och säljer datakommunikations-, drift och telefonilösningar i ett eget rikstäckande nät till den svenska företagsmarknaden. Försäljningen av tjänsterna baseras nästan uteslutande på fleråriga kundavtal. Därutöver säljer DGC hårdvara som en service till företagskunderna. DGCs aktie är sedan juni 2008 noterad på NASDAQ OMX Stockholm. Samtliga medarbetare, cirka 100 personer, är placerade på DGCs kontor på Sveavägen i Stockholm.För kunds räkning söker vi dig som kan verka för att driftorganisationen levererar enligt den kvalitet och servicenivå DGC Solutions avtalat om med dess kunder.
Ansvarsområden: Att verka för att DGC solutions kunder upplever god servicenivå i de tjänster som levererasAtt ta fram relevanta mätetal och underlag för mätning av kvalitet, servicenivåer och kundnöjdhetAtt ta fram stödsystem och metoder för mätning av kvalitet, servicenivåer och kundnöjdhetAtt ansvara för kundkontakt samt intern koordinering av ärenden och förändringsprojekt för utvalda kunderAtt utveckla och implemtera metoder för arbete enligt ITILAtt projektleda kundimplementationer för valda kunderAtt utbilda support och säljpersonal i tjänsternas åtagande och funktion
Befogenheter: Att stänga ned, starta om och ändra konfiguration av system i skarp drift vid behovAtt beställa tid av konsulter och andra teknikresurser både inom DGC samt utomstående vid behovAtt genomföra hårdvaru- och mjukvaruinköp inom ramen för ett projekt, projekt sätts upp i samråd med driftchefAtt fördela och prioritera om arbete som genomförs av drifttekniker vid behovVi söker dig har tidigare erfarenhet av liknande tjänst. Du är ansvarsfull, strukturerad, lojal och lösningsorienterad. Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning med fast lön. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Publiceringsdatum
2010-01-13

Arbetstider och omfattning
Heltid, tillsvidareanställning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-02-12
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sara Gillblad, 08-12209500

Företag
Addman Bemanning & Rekrytering AB

Adress
Addman Bemanning & Rekrytering AB
Borgarfjordsgatan 7
16440 Kista

Jobbnummer
565258

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Addman Bemanning & Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Addman Bemanning & Rekrytering AB: