Service desk-tekniker som vill levla upp!

Gigstep AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gigstep AB i Malmö, Lomma, Lund, Landskrona, Svalöv eller i hela Sverige

Är du redo att lämna 1st line och vill levla upp till nästa nivå?

Rollen som service desk-tekniker är varierande och ställer krav på att du har fokus på lösningen och är kreativ i din felsökning.

För att lyckas i rollen behöver du vara genuint intresserad av IT och gilla problemlösning. Du har tidigare arbetat som supporttekniker i någon form och känner dig redo för ditt nästa steg.

Du har troligtvis god kompetens eller är riktigt taggad på att lära dig klienthantering, AD, Windows Server, O365, Exchange, Molnbaserade databastjänster, säkerhetshantering, System- och serverhantering och Azure.

Som person är du trygg och kommunikativ. Det är viktigt att du är flexibel och lösningsorienterad i din roll. Flytande i svenska är ett krav och det är fördelaktigt om du även har goda kunskaper i engelska.

Tjänsten är på heltid.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-06-22

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Gigstep AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Gigstep AB (org.nr 559187-8227), https://www.gigstep.se/

Arbetsplats
Gigstep

Kontakt
Nellie Lindéen
nellie.lindeen@gigstep.se
0736792281

Jobbnummer
6767318

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gigstep AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gigstep AB: