Service Desk Tekniker till Göteborg

Fujitsu Services AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
2009-08-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Service Desk Tekniker till Göteborg" (publicerad 2009-08-24) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fujitsu Services AB i Göteborg, Nacka, Malmö, Karlskrona, Solna eller i hela Sverige

Fujitsu är ett av världens största IT-företag. Vi realiserar värdet av modern informationsteknik genom konsulttjänster, systemintegration samt support, drift och underhåll. Fujitsu servar kunder i både privat och offentlig sektor, bland annat detaljhandel, bank och finans, hälso- och sjukvård samt myndigheter. I Sverige expanderar vi snabbt och har närmare 1000 medarbetare och kontor i hela landet. Vi erbjuder infrastrukturtjänster, konsulttjänster samt produkter.
Service Desk Tekniker till Göteborg
Fujitsu är ett av världens största IT-företag. Vi realiserar värdet av modern informationsteknik genom konsulttjänster, systemintegration samt support, drift och underhåll. Fujitsu servar kunder i både privat och offentlig sektor, bland annat industri, detaljhandel, bank och finans, hälso- och sjukvård samt myndigheter. I Sverige expanderar vi snabbt och har närmare 1100 medarbetare och kontor i hela landet. Vi erbjuder infrastrukturtjänster, konsulttjänster samt produkter.
Service Desk Tekniker till Fujitsu i Göteborg
Är du en utåtriktad person som tycker om att ha kontakt med människor? Har du datorvana och kunskaper i Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer? Är du stresstålig?
Arbetsuppgifterna består av att i första hand via telefon hantera frågor, felanmälningar och att ge teknisk support till användare hos våra kunder. Vårt mål är att lösa så många av kundens ärenden redan vid första kontakten och att samtidigt ha en hög servicenivå med nöjda kunder. Vi arbetar för att ständigt vidareutveckla vår höga kompetensnivå genom att dela med oss av kunskapen vi har internt, vi tar vårt jobb på allvar och vi trivs med att arbeta i team.
Vi söker dig som har god datorvana och gärna tidigare erfarenhet inom teknisk support för Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer.
För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post. Du är en stresstålig, positiv och kommunikativ person som har djup servicekänsla och hög arbetsmoral.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Wickström på tel 070-793 76 48 eller anette.wickstrom@se.fujitsu.com alternativt Patrik Jensen på tel 070-995 00 30 eller patrik.jensen@se.fujitsu.com
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt.

Publiceringsdatum
2009-08-24

Arbetstider och omfattning
Heltid/Skift/Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-09-25
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Jenny Waher, +46 08 793 72 84

Företag
Fujitsu Services AB

Adress
Fujitsu Services AB
Box 40
16493 Kista

Jobbnummer
495571

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

   

Prenumerera på jobb från Fujitsu Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fujitsu Services AB: