Service Desk Tekniker

Jobmetz AB / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobmetz AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Huddinge, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Vi söker nu till vår kund en Service Desk Tekniker som ska jobba med support och service. Du som konsult kommer att ingå i vår kunds Service Desk team där man kommer att ta rollen som förstalinjens support och hantera alla inkommande ärenden (incidenter och service). Vår kund har både kontor i Solna och på Ringhals. Som förstalinjens support så brinner du för kundnöjdhet.

Kompetenskrav:
Minst 2 års erfarenhet av förstalinjens support.
Ha förståelse för IT och viljan att utvecklas inom området.
Som konsult har du ett stort intresse och engagemang för att arbeta med kunder via telefon
Flytande engelska
Som konsult är du en lagspelare men som också är duktig på att jobba självständigt.
Gillar att ta egna initiativ

Meriterande kompetens:
ITIL v3 Foundation certifiering

Till vår kund i Solna söker vi nu en Service Desk Tekniker.

Publiceringsdatum
2019-02-18

Ersättning
Bra lön erbjuds.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
JobMetz AB

Adress
JobMetz AB
Kistagången 16 A
16440 Kista

Kontorsadress
Kistagången 16 A

Jobbnummer
4620897

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobmetz AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobmetz AB: