Service desk technician

Danda AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
2023-07-05


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Danda AB i Göteborg, Borås, Lysekil, Varberg, Falkenberg eller i hela Sverige

Key Accountabilities

• Language: English - and Spanish or German

1st line IT Service Desk technician responsible for global incidents and requests.

Involved in the onboarding process, from account creation to handing out IT equipment.

Managing IT equipment through purchase requests and maintaining stock levels.

Responsible for taking ownership of and resolving assigned tickets.

Follow global policies, processes and procedures.

Proactively suggest new ways of working and improvements to increase efficiency and effectiveness.

Actively contribute to new knowledge base articles for the end user.

Keep end-users informed of the status of their tickets by following defined processes.

Deliver support within the defined SLAs.

Participate in different kinds of projects when needed.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Danda AB (org.nr 559069-2249)

Arbetsplats
Danda

Jobbnummer
7942965

Prenumerera på jobb från Danda AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Danda AB: