Service Desk Specialists
Aditro AB / Supportteknikerjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro AB i Sundbyberg,
Norrköping,
Växjö,
Malmö,
Skellefteå eller i
hela Sverige Aditro är ett ledande tjänsteföretag inom HR-, löne- och ekonomiförvaltning. Med våra lösningar stöttar vi våra kunder i utvecklingen och driften av sina processer för att skapa en enklare jobbvardag. Tusentals kunder både inom den privata och den offentliga sektorn litar på vårt innovativa och omfattande utbud. Våra kunder betjänas av över 1 300 skickliga Aditro-proffs i Sverige, Finland, Norge, Danmark och Estland. Efter ett halvt sekel av nordiskt ledarskap med lösningar inom personal- och ekonomiförvaltning har vi på Aditro den breda kunskapen och erfarenheten som krävs för att hjälpa dig förenkla din jobbvardag så att du kan koncentrera dig på din kärnverksamhet. Besök
www.aditro.seService Desk är avdelningen som våra kunder möter i kontakten med Aditro. Vårt arbete innebär att ge värde för våra kunder genom att leverera ett snabbt mottagande, registrering, lösning och uppföljning under ärendets livscykel. Service Desk ansvarar även för att kunna ge support i Aditros system och våra produkter.
Service Desk Sverige består av två team med ca 20 medarbetare och vi är placerade i Norrköping och Sundbyberg. Vi är ett glatt gäng som bemöter våra kunder både via telefon och web. Nu söker vi två serviceinriktade och kommunikativa Service Desk Specialists med placering i Sundbyberg!
Dina arbetsuppgifter som Service Desk Specialist
Som Service Desk Specialist är du våra kunders ?first point of contact? på Aditro och ger support till chefer, medarbetare och systemförvaltare på våra kundföretag. Du arbetar i nära samarbete med Aditros leveransorganisation för att säkerställa en hög servicenivå och att våra kunders önskemål tillgodoses på bästa sätt.
Arbetet innebär:
• First line support till Aditros kunder via olika kanaler som web och telefon
• Problemlösning, felsökning samt handledning av slutanvändare och kunder i såväl rena applikationsfrågor som i frågor kring hur kunden kan optimera systemens funktionalitet
• Samarbete med andra enheter för att lösa incidenter som inte kan lösas direkt i Service Desk
• Aktivt informera om lyfta fram Aditros erbjudanden för våra kunder och identifiera tänkbara leads
Din bakgrund och profil
Vi söker dig som har något eller några års erfarenhet av arbete i support. Du har en god systemvana och bred teknisk förståelse och vi ser gärna att du har kunskaper om Aditros produktportfölj. Kunskaper inom löne- och ekonomiprocesser ser vi som meriterande.
I grunden har du någon form av eftergymnasial utbildning inriktad mot Data/IT, PA eller liknande. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal såväl som skrift är ett krav.
Du har vidare ett stort tekniskt intresse och som person är du driven, kunskapssökande och har god problemlösningsförmåga. Då arbetet innehåller mycket kontakt med kunder krävs det att du är serviceminded, pedagogisk och en relationsskapare. Du har inga problem att hantera att både vara självgående och en god lagspelare.
Detta erbjuder vi
• Goda utvecklings- och karriärmöjligheter i en spännande bransch
• En stimulerande och trevlig arbetsplats där du dagligen får samarbeta med riktigt skickliga kollegor
• Konkurrenskraftiga anställningsvillkor
Du kommer rapportera till Service Desk Manager Sweden, Chaline Boije Lindhe. För mer information är du välkommen att kontakta Chaline Boije Lindhe, telefon 010-4511520 eller e-mail
chaline.boije-lindhe@aditro.comSkicka in din ansökan snarast möjligt, dock senast den 16 november 2012. Välkommen!
Publiceringsdatum2012-10-19Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagADITRO AB
AdressADITRO AB
BOX 1102
17222 SUNDBYBERG
KontorsadressLANDSVÄGEN 66
SUNDBYBERG
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 010-4511000
Jobbnummer 1370274
Observera att sista ansökningsdag har passerat.