Service Desk personal (finska/svenska)
Helpdesk Datasupport AB / Supportteknikerjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Helpdesk Datasupport AB i Borlänge Helpdesk Datasupport söker nu flera personer för en anställning till vår Service Desk för företag. Arbetet består av att via telefonen hjälpa våra kunder som har problem med sin datorutrustning, mjukvaran, nätverket etc. på arbetet.
Publiceringsdatum2010-03-02KvalifikationerDu behöver ingen tidigare erfarenhet i yrket, men bör ha ett stort intresse för mjukvara, nätverk, hårdvara etc. Du ska ha en mycket hög känsla för service och kvalité och kan kommunicera via telefon på ett tillmötesgående och trevligt sätt. Du är en drivande person och tar ett stort mått av ansvar. Du har en positiv attityd och du är effektiv. Du är noggrann och ärlig. Du trivs med att hjälpa människor och du trivs med att kommunicera med människor. Du kan ta emot feedback som en möjlighet till förbättring och du kan ge rak och öppen information. Du ska ha en hög mjukvaru- och datorvana på felsökningsnivå. Du har erfarenhet av nätverk på minst grundläggande nivå. Det är meriterande om du har hög kunskap på felsökningsnivå i MS Office, Sharepoint och Active Directory. Det är meriterande om du har en dokumenterad utbildning inom nätverk, MS Office, AD etc.
Du ska kunna tala och skriva flytande svenska, finska och engelska. Kan Du även danska är det meriterande. Det är också en fördel om du har tidigare erfarenhet av att kommunicera via telefon.
Sverige och Danmark
Vi är specialiserade på att leverera supporttjänster till hög kvalité på de Nordiska språken. Vi har supportcenters både i Borlänge och i Köpenhamn och har även ett säljkontor i Stockholm. Dessa tjänster är placerade i Borlänge.
Arbetstid
Varierande arbetstid, tjänsten är öppen 8-22 alla dagar och innebär alltså även visst kvälls- och helgarbete.
Introduktion och utbildning
Vi utbildar dig på plats i Borlänge. Initialt är utbildningen ca. två till fyra veckor lång och under s.k. kontorstid.
Så ansöker duDin ansökan behöver vi ha så snart som möjligt. Skicka in din ansökan via mail eller hemsidan nu direkt! Ange i ämnesraden: Ansökan Service Desk
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@helpdeskdata.seFöretagHELPDESK DATASUPPORT AB
AdressHELPDESK DATASUPPORT AB
BOX 966
78129 BORLÄNGE
KontorsadressHANTVERKARGATAN 4
BORLÄNGE
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0243-213800
E-postadress:
jobb@helpdeskdata.se Jobbnummer 598064
Observera att sista ansökningsdag har passerat.