Service Desk medarbetare till Proffice

Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker nu dig som vill arbeta hos oss på Proffice i vår interna Service Desk.

Dina arbetsuppgifter består av att registrera ärenden i ärendehanteringssystem, för att sedan följas upp av nyckeltal. Du bidrar aktivt för att hjälpa organisationen att bli bättre på system och processer genom att utbilda användare i samband med pågående ärenden och du sammanställer även vanliga frågor för att bidra till utveckling.

I din roll agerar du även som "single point of contact" gentemot användare. Detta innebär att du äger hela processen inom support, från mottagande av ärendet via telefon eller ärendehanteringssystem, registrering av ärende, eventuell eskalering till berörds ortorganisation, löpande kontakt med användare för uppdatering av ärendet, återkoppling till användaren när ärendet är avslutat.

Du deltar även i mötesforum gällande utbildningsinsatser, systemutveckling och utveckling av material.

Huvudområdet för uppdraget är att stödja koncernen i frågor gällande system, tid, avtal, lön och faktura via telefonsupport och ärendehanteringssystem.

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid

Sista dag att ansöka är 20120630

För information: Stina Ljungström, stina.ljungstrom@proffice.se

Publiceringsdatum
2012-06-19

Kvalifikationer
Du som söker har minst fullständig gymnasieutbildning inom IT eller ekonomi. Tidigare erfarenhet av support och service inom lön, faktura, tid eller system är ett krav, samt att du är en van systemanvändare.

Vi ser att du som söker är en serviceinriktad och tillmötesgående person som är både kommunikativ och pedagogisk. Du har ett affärsinriktat tänk och förstår Proffice affär och mål. Att ha en god prioriteringsförmåga och att vara lösningsorienterad är mycket viktigt i denna roll då det kan vara ett väldigt högt tempo. Lyhördhet och engagemang är även något som är viktigt i vår organisation, vi är engagerade i allt vi gör, vi ger aldrig upp och vi har kul på jobbet!

Intervjuer och urval sker löpande och uppdraget kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så sök nu!

Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-30
Ange följande referens när du ansöker: 200335294
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stina Ljungström

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
1276449

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: