Service Desk Manager till internationellt IT-företag!

tng / Supportteknikerjobb / Lidingö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Lidingö, Solna, Stockholm, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos tng i Lidingö, Solna, Stockholm, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

För kunds räkning rekryterar nu TNG en Service Desk Manager! Brinner du för service och har erfarenhet av att leda och utveckla tekniska supportfunktioner? Är du resultatinriktad och har erfarenhet av personalansvar? Då har du möjlighet att växa i ett dynamiskt IT-företag som verkar över hela världen.
Vår kund är ett internationellt IT-företag som erbjuder outsourcing av arbetsplatser, applikationer och nätverk genom att anpassa driftlösningen efter kundens önskemål. Företaget erbjuder även konsulter och projektgrupper med specialistkompetens inom bland annat systemutveckling, projektledning och integration. Vår kund levererar tjänster och lösningar för både offentlig och privat verksamhet.
Som Service Desk Manager kommer du att hantera inkommande beställningar och lösa problem som uppstår hos kundens användare. Du kommer att ha övergripande resultat- och personalansvar på desken. Dina arbetsuppgifter blir även att ansvara för att företaget levererar enligt överenskomna servicenivåer. Supporten bedrivs på olika språk, så som svenska, engelska, tyska och finska. Servicedesken består i dag av ett team om ca 25 personer och är verksam mellan 06.00 och 22.00.
Denna tjänst är en rekrytering, vilket innebär att du blir direkt anställd av vår kund. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2010-07-02

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från både IT-support och ledarskap. Du är van vid att arbeta enligt rutiner och det är en fördel om du har erfarenhet av ITIL. För denna tjänst krävs att du har mycket goda tal- och skriftkunskaper i både svenska och engelska.
Som person är du positiv, drivande och målinriktad. Du är social, en bra lyssnare och har lätt för att uttrycka dig i sociala sammanhang. Du bör vara duktig på att leda och entusiasmera personal, då motivation och teamkänsla är en viktig framgångsfaktor på desken.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Johan Löf 08- 410 690 60. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Följ anvisad länk.
TNG är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer. Vi samarbetar med många ledande bolag och erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier. Störst är vi inom områdena data/IT, kundtjänst/administration och
ekonomi/HR/lön. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Läs mer om oss på www.tng.se

Arbetstider och omfattning
Heltid/Visstid

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-08-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Johan Löf, 08-410 69 060

Företag
TNG

Adress
TNG
Nybrogatan 7, 3tr
11434 Stockholm

Jobbnummer
689953

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från tng

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos tng: