Service Desk Analytiker Till GKN Aerospace

Premier Service Sverige AB / Supportteknikerjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-11-14

Om företaget
GKN Aerospace is one of the world's largest independent first tier suppliers to the global aviation
industry. With over 100 year's aerospace experience, we harness our considerable knowledge and
advanced manufacturing technologies to supply high-value, integrated assemblies in both metallic and
composite materials.
GKN Aerospace Sweden AB, with 2000 employees, is located in Trollhättan Sweden. GKN Aerospace
Sweden AB is a part of GKN Aerospace Engine Systems ("AES"). AES have 4,000 people working in
12 manufacturing sites in Sweden, Norway, USA and Mexico.

Arbetsuppgifter
The IT Service Delivery Team is responsible for the delivery of various IT services, ServiceDesk,
Hardware Supply, Telephony, IT Service Mgmt and Knowledge Mgmt.

The focus of this position is to manage 1st and 2nd line support on systems, applications and IT
equipment. A large part of the work is in the area of HW Supply service, responsible for managing
and deliver computers, screens, printers, meeting room equipment and peripherals. You work part of
your time with 1st line support via Phone, physical Disk and via IT Portal - ticket system.

The tasks ensure that the GKNs business IT needs, for support and IT equipment are provided in the
best way together with the team. To a large extent, this means working with planning, logistics and
coordination of various support and HW related supply tasks. The work also includes administration,
documentation and education of users.
As a member of the IT Service Delivery Team Nordics, you will be a player in the team, contribute to
the day-to-day work and together with the team have responsibility for ensuring user satisfaction
and the best IT service delivery possible.

The assignment includes continuous improvement work, to further develop Service Delivery as a
function with best working practices and implementing smart processes.

Profil
We believe you are passionate about creating an excellent IT user experience, providing support and
IT equipment delivery in a professional way. You are flexible between tasks and you are genuinely
interested to give the best service and enjoy contact with people.

Desirable skills:
• a team worker with "can-do" collaborative approach
• curious about new technology
• team player
• communication in both English and Swedish

Desirable experience:
• experience from working at a Service Desk
• experience from working with Microsoft tools
• experience from working with Client Support
• ambitious, drive to develop yourself and those around you
• ITIL knowledge

Om företaget
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Nathalie Stenman tel 0707-858413. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 6 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7735".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Premier Service Sverige AB (org.nr 556495-2017), http://www.premier.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Nathalie Stenman
nathalie.stenman@premier.se

Jobbnummer
8262191

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Premier Service Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Premier Service Sverige AB: