Service Desk Analyst
Inkopio AB / Supportteknikerjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Sandviken,
Ovanåker,
Gävle,
Hofors,
Ockelbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inkopio AB i Sandviken,
Stockholm eller i
hela Sverige Assignment details:
The successful candidate will provide first-line support including:
• Investigation and diagnosis through phone, remote support and mail
• Log all calls and emails in the incident handling system
• Support users in the use of computer equipment and internal systems by providing necessary training and advice
• Resolving incidents/requests
• Escalate more complex problems to the relevant 2nd/3rd line groups
Role expectations:
• Work according to established processes and instructions
• Maintain a high degree of customer service for all support queries and adhere to all Service Level Agreements
• Share knowledge and experience with colleagues globally, providing assistance on technical issues.
On behalf of our customer we are now looking for a
• Service Desk Analyst*
• to be the first point of contact, provide IT support and service regarding our customer's IT environment.
Personal requirements:
• Excellent social skills
• Service-minded
• High level problem-solving skills
• Fluent in both writing and speaking in Swedish and English, with Finnish a plus.
• Availability for a full-time assignment in Sandviken
Detta är ett konsultuppdrag hos vår kund. Mer information om kunden uppges under intervjuprocessen.
Varaktighet, arbetstid
Detta är ett konsultuppdrag, om du är egenföretagande konsult, är det meriterande.
Publiceringsdatum2018-06-26ErsättningVänligen ange ditt timpris när du söker tjänsten.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInkopio AB
AdressInkopio AB
Pustegränd 6
11820 Stockholm
KontorsadressPustegränd 6
Jobbnummer 4223451
Observera att sista ansökningsdag har passerat.