Service Desk Agent till stor telekomoperatör

Hero AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Möjlighet för dig som vill arbeta i en spännande och dynamisk miljö!

Publiceringsdatum
2011-01-15

Företaget
Företaget är en stor telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder. Bolaget erbjuder tjänster och produkter som mobil, bredband, fast telefoni, kabel-tv och andra innehållstjänster. Nu behöver man förstärka och utöka kundserviceavdelningen på företagssidan med ett antal personer.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra den avdelning som hanterar ärenden för bolagets kontaktpersoner från företagskunder, samarbetspartners, kommuner, landsting och föreningar. Gruppen arbetar bland annat med fakturafrågor, produktfrågor, felanmälningar, simkortshantering, tilläggstjänster, abonnemangsfrågor, leveransfrågor och driftstörningar. Man hanterar både kortare ärenden liksom ärenden av längre utredningar. Vidare kommer du ha hand om hantering, bevakning och återkoppling utifrån givna ramar. Du kommer att arbeta i ett antal olika affärssystem och kommer till en början att få stöd och utbildning inom dessa. Gruppen arbetar för övrigt nära säljteamet och har daglig kontakt med säljavdelningen för att se till att rätt kundavtal registreras.
Möjligheter
Du kommer att komma in i en stor organisation med oändliga möjligheter. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna stora. Du får omfattande utbildning i början med möjlighet att klättra inom olika kunskapsnivåer och därmed påverka din kompetens- och löneutveckling.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god kännedom om något/några affärssystem. Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Ett krav är att du har god PC-vana och har lätt för att lära dig nya system.
Personliga krav
Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen har du en positiv attityd och är engagerad, noggrann och driven i ditt arbete. Du är en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och serviceminded med god kommunikativ förmåga i både i tal och skrift. Det är mycket viktigt att du trivs med utmaningar och är lösningsorienterad.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är så snart som möjligt samt beroende på din tillgänglighet. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det stora möjligheter till rekrytering av kunden.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=76
Har du frågor gällande tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på 08-400 25 860 alternativt via viktoria.berg@hero.se
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-02-12
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Rekryterare, viktoria.berg@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0720-150593

Jobbnummer
822748

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: