Service Desk Agent till eniro
MultiMind Bemanning AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Just nu söker MultiMind en kundtjänstmedarbetare med flytande kunskaper i svenska. Är du i början av din karriär och söker ett meriterande arbete för ett välkänt och framgångsrikt företag så är detta uppdraget för dig! Det är ett konsultuppdrag med start omgående.
Publiceringsdatum2017-03-28Om företagetEniro är ett sökföretag som aggregerar, filtrerar, organiserar och presenterar lokal information. Deras tillväxt drivs av användarnas ökade mobilitet och multiscreenbeteende, där de ligger i framkant med moderna tekniska lösningar. I över hundra år har Eniro hjälpt människor hitta lokal information och företag att hitta kunder.
Supportpersonal till Eniros Service Desk!
Som svensktalande Service Desk Agent på Eniro kommer du att ta emot inkommande samtal i Eniros Service Desk. Serviceteam arbetar med internsupport till medarbetarna då det gäller allmänna IT-frågor som behörigheter, lösenord och inloggningsproblem med mera. Du kommer att fungera som en "first line support" vilket innebär att du främst per telefon och mail kommer att ge service och support till Eniros egna anställda.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat orderhantering och upprättandet av behörigheter och konton. Du ska noggrant logga de ärenden du hanterar och upprätthålla en hög servicenivå vid både låg och hög belastning. Service Desken tjänstgör som Eniros enda kontaktpunkt för interna supportfrågor och du får en viktig roll inom vår organisation. Arbetet inleds med en grundläggande utbildning som kommer att bestå av både teoretiska och praktiska avsnitt. Därefter kommer vidareutbildning att ske kontinuerligt.
Vem söker vi?
Du har avslutad gymnasieutbildning och det är meriterande med erfarenhet av service och kundbemötande. Du känner dig bekväm med att arbeta med dator och telefon som främsta verktyg och vi ser gärna att du har intresse för IT och teknik. Du ska kunna uttrycka dig obehindrat på svenska och det är önskvärt att du kan föra konversationer på engelska.
Som person är du driven, ödmjuk och lättlärd. Du söker ständigt efter möjligheter att se förbättringsmöjligheter och tar gärna initiativ, en viktig egenskap då vi ständigt analyserar vårt arbete och söker efter förbättringar. Du värdesätter eget ansvar, högt tempo, lagarbete samt förstår vikten av god service. Vidare är du problemlösningsorienterad som trivs med att samarbeta och har ett trevligt sätt i kontakten med andra. Är detta du, så skicka in en ansökan!
Intresserad?
Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Som anställd hos MultiMind får du:
Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.
Varaktighet, arbetstid
Fast Tillsvidare
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRaheleh Rouhani +46 8 21 67 45
FöretagMultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 66
Jobbnummer 3402419
Observera att sista ansökningsdag har passerat.