Service desk agent / Teknisk kundtjänst / Helpdeskmedarbetare
Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-03-29FöretagetVår kund är ett stort internationellt tjänsteföretag som erbjuder helhetslösningar inom IT till både privat och offentlig sektor. Rollen och företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för dig som vill och visar intresse. Mer information ges vid eventuell intervju.
Dina arbetsuppgifterI rollen som service desk agent / helpdeskmedarbetare ansvarar du för att ge teknisk support till företagets kunder. I arbetsuppgifterna ingår bland annat installation, felsökning och underhåll, främst i windowsmiljö. Felsökning och hantering sker till stor del genom fjärrverktyg och du tar emot ärenden via telefon och mail. Du ges en gedigen introduktion och samarbetar nära dina kollegor.
Kvalifikationer• Erfarenhet av något serviceyrke, till exempel kundtjänst, butiksbiträde eller liknande
• Erfarenhet av teknisk support (meriterande)
• God datorvana
• Kunskap inom Active Directory, VPN / Citrix (meriterande)
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Vi söker dig som har en god känsla för service och som trivs med att vara ansiktet utåt mot kunderna. Du har ett intresse för att lösa problem och försöker alltid hitta en smart lösning utifrån kundens behov. Vidare trivs du med en hög arbetsbelastning och har en förmåga att agera under stress. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.
Övrig information:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT support, helpdesk, firstlinesupport, first line support, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, 1st line support, servicedeskmedarbetare, heltid, Malmö
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMoa Lewin
moa.lewin@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4699893
Observera att sista ansökningsdag har passerat.