Service Desk Agent / Administratör Till Tietoevry

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-01-17

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att TietoEVRY har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och TietoEVRY en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
TietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.


Dina arbetsuppgifter
Som Service Desk Agent hos TietoEvry kommer du till stor del arbeta med administrativa uppgifter så som fakturahantering och beställningshantering. Du kommer även vara behjälplig servicedeskteamet med att ta samtal, mail och chatt-ärenden. Du kommer att arbeta med kunddialog, och det är av stor vikt att kunna identifiera kundens problem och kunna sätta det i större sammanhang, för att hitta den bästa lösningen.
Det är en bred roll med varierade arbetsuppgifter, många kontaktytor och goda möjligheter till egen utveckling.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av att arbeta med 1st line support eller som service desk agent, alternativt i liknande yrkesroll
• Baskunskap i ITIL, samt förståelse av SLA:er vad det innebär
• Kunskap om Officepaketet, meriterande med kunskap om Windows 10 samt mobila enheter
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

För att trivas i rollen ser vi att du är en positiv lagspelare som är organiserad och besitter en god förmåga att strukturera ditt arbete. Då rollen innebär många interna såväl som externa kontakter är du kommunikativ och serviceinriktad, kundnöjdhet är A och O i Tietos leveranser. Du besitter en god problemlösningsförmåga och motiveras av att hitta alternativa lösningar på problem som du stöter på. Då rollen innebär stort ansvar med många bollar i luften ser vi att du är flexibel och trivs i en roll där du på egen hand kan driva ditt arbete framåt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Frihamnen
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Service desk agent, IT, Administratör, administration, fakturahantering, faktura, beställning, second line, third line, junior helpdesk, helpdesk, service desk, service desk agent, 1st line, first line support, support, supporttekniker, teknisk support, servicedesk, telefon, mejl, service, heltid, mjukvara, hårdvara, ITIL, TietoEVRY, Windows, SLA, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6253651

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: