Service Desk Agent
Nordic Choice Commercial Services AB / Receptionistjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordic Choice Commercial Services AB i Gotland,
Oskarshamn,
Nyköping,
Kalmar,
Norrköping eller i
hela Sverige Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!
Vill du arbeta i Norra Europas mest kreativa och expansiva hotellkedja? Är du en person som tycker om utmaningar och strävar efter att vara unik? Vi är övertygade om att stor talang kan komma från var som helst. Vi är aldrig genomsnittliga - är du?
Clarion Hotel Wisby är ett hotell med unik historia och atmosfär,
beläget innanför Visbys ringmur. Här finns 212 hotellrum, 8 mötesrum,
festvåning, Selma City Spa, Kitchen & Table och Gotlands mest
passionerade personal. Att arbeta på Clarion Hotel Wisby handlar
om att tillsammans med kollegorna ge vår huvudperson, gästen,
hotellupplevelser utöver det vanliga.
Service Desk Agent (SA) ingår i hotellets säljteam och rapporterar till Inhouse Sales Supervisor.
I tjänsten ingår:
• Hålla högsta service- och kompetensnivå och därmed se till att gästerna alltid blir korrekt bemötta.
• Bemanna servicedesk under in/utcheckningstider.
• Ta emot och svara på bokning- och prisförfrågningar gällande individuella bokningar via telefon, mail etc., och besvara dessa inom 24 timmar och att bästa möjliga merförsäljning genomförs. Bokningar gäller främst hotellrum, paket och restaurangbokningar.
• Lägger in korrekt och adekvat information i vårt bokningssystem.
• Ansvara för att samtliga bokningar, oavsett var de kommer ifrån, är kvalitetssäkrade. Vilket innebär att de ligger inne med rätt information.
• Går igenom och stämmer av ankomstlistor från hotellsystemet samt även diverse bokningskanaler. För samma dag, kommande dag, tre dagar framåt och en vecka fram i tiden.
• Går igenom "to-do-list" från hotellsystemet och följer upp den mot individuella bokningar.
• Hanterar no-show och sen avbokning samt debitering för dessa.
• Vara hotellets gäster behjälpliga med diverse frågor och önskemål före, under och efter deras vistelse.
• Väntelistahantering
• Att assistera receptionspersonal vid tillfällen då detta krävs.
• Sköta telefonväxeln.
• Att aktivt ta del av information från närmsta chef.
• Arbeta aktivt med merförsäljning.
Vi på Clarion Hotel Wisby förväntar oss att du genomför ditt arbete med energi, mod och begeistring. Du uttrycker energi genom ett tydligt och dynamiskt kroppsspråk och en positiv utstrålning. Mod tillkännages genom ägandet av problem och en "våga fråga" attityd. Slutligen ser vi att du är nyfiken och engagerad i allt och alla du möter, vilket summerar begeistring.
Verkar detta vara en perfekt match för dig? Skicka din ansökan idag.
Har du frågor angående tjänsten kontakta Inhouse Sales Supervisor Malin Malmkvist på
malin.malmkvist@choice.se Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordic Choice Commercial Services AB (org.nr 556106-6050)
Arbetsplats Clarion Hotel Wisby
Jobbnummer 7736140
Observera att sista ansökningsdag har passerat.