Service Desk Agent

Jobmetz AB / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobmetz AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Huddinge, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Service Desk Agent
Uppdragsbeskrivning:
Hantera alla inkommande (via telefon eller via en portal) ärenden avseende IT på ett större internationellt företag. Ta emot inkommande telefonsamtal/ärenden och lösa dessa remote.

Publiceringsdatum
2020-08-12

Kompetenser
God erfarenhet av att arbeta som IT-tekniker med kundkontakt inom organisationen
Certifierad Microsoft Windows Desktop Support och Microsoft Office Support
God kunskap inom Active Directory
Grungdläggande kunskap inom "Network connection / protocol"
ITIL v3 Foundation
Mycket god kunskap inom INC (Incident Management Process) och REQ (Service Request Fulfillment) processer
Mycket god kommunikationsförmåga både i tal och skrift på svenska och engelska
Mycket hög nivå på kundhantering och samarbetsförmåga samt kommunikation
Självständig och lösningsorienterad arbetssätt samt proaktiv inställning och professionellt arbetssätt.

Meriterande kompetens:
Erfarenhet av arbete inom IT Service Desk

OBS! Uppdraget är säkerhetsklassat och kontrakt skrivs på efter godkänd säkerhetsklassning.
Startdatum: sept 2020
Plats: Stockholm
Arbetstid: 40h
Språk: svenska och engelska

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
JobMetz AB
Solna
16956 SOLNA

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
JobMetz AB (org.nr 559041-9411)
Solna (visa karta)
169 56  SOLNA

Jobbnummer
5317977

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobmetz AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobmetz AB: