Service Desk Agent
ManpowerGroup Solutions / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ManpowerGroup Solutions i Stockholm,
Linköping eller i
hela Sverige Rollen som Service desk agent Arbetet är dagtid 08:00 - 17:00, självklart erhåller du OB ersättning för obekväma tider om sådan skulle förekomma. Ansvara för flöden i olika system, i tjänsten förekommer många av företagets interna system.Hantera allt från enklare till minimal felsökning.Identifiera och analysera problem. Placering Fazer, Stockholm. Omfattning Maj 2019 - övertag av kund Arbetstider Dagtid Din profil Du har en erfaren inom Service desk arbete och har jobbat med ärendehantering.Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska.Vi ser gärna att du har något års arbetserfarenhet från tidigare supportroll samt att du har utbildning inom IT.Vi tror att du har ett stort och brinnande intresse för IT och drivs att lösa problem. Då du daglig kontakt med kund och tar emot dess felanmälningar är det viktigt att du är serviceminded, tycker om att arbeta i ett högt tempo och är öppen för förändring. Som person är du är lyhörd och har en förmåga att under stress finna rationella och smidiga problemlösningar. Som person är du ordningsam och drivs av att ständigt utveckla dina kunskaper samt hitta och lösa IT problem. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande då tjänsten önskas tillsättas snarast. Har du frågor om rollen är du välkommen att maila Dietmar Gaar på
Dietmar.gaar@manpowergroup.seYrkesnivåMedarbetareBransch· Programvaror · IT · TelekommunikationAnställningstypHeltidBefattningar· IT
Publiceringsdatum2019-04-26Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-31
FöretagManpowerGroup Solutions
KontorsadressSödermalmsallén 36
Jobbnummer 4753293
Observera att sista ansökningsdag har passerat.