Service Desk Agent - 1st Line Support

Top Talent Jobs International Sweden / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Top Talent Jobs International Sweden i Stockholm

Publiceringsdatum
2018-09-05

Beskrivning
Vill du jobba på ett bolag inom IT med högt i tak i fräscha lokaler i Centrala Stockholm?

Till vår kund söker vi en Service Desk Agent - 1st Line Support
Bolaget sysselsätter över 14 000 experter i cirka 20 länder. Omsättning är cirka 1,5 miljarder euro noterade på Nasdaq i Helsingfors och i Stockholm.

Job description:

• Ticket registration, from calls, mail and chat, according to specification for customer.
• Solving tickets
• Dispatching to 2nd and 3rd tier, also escalating tickets in order to be solved within SLA-time.
• Call handling
• Be able to work between 08:00-17:00.

You should have knowledge in:

o Windows 10
o Windows 7
o Windows Server
o Office-suite (spec. MS Outlook)
o Network
o Active Directory
o Office 365
o Citrix
o Exchange
o Social competence
o ITIL
o ServiceNow

Top Talent Jobs är ett bemmaningsföretag.
Vi rekryterar och hyr ut de bästa toptalangerna på marknaden inom ekonomi, IT, Sälj, och Administration.

Varaktighet, arbetstid
Detta är ett hyrköp. Du bli anställd av Top Talent Jobs. Hyrköp på 6 månader som sedan blir en anställning hos kund.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-05

Företag
Top Talent Jobs International Sweden

Adress
Top Talent Jobs International Sweden
Kungsgatan 8
11143 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 8

Jobbnummer
4331411

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Top Talent Jobs International Sweden

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Top Talent Jobs International Sweden: