Service Delivery Manager till Azets

Azets / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Azets i Stockholm, Täby, Upplands Väsby, Uppsala, Göteborg eller i hela Sverige

Azets är den ledande leverantören av tjänster inom redovisning, löner, HR, bemanning och konsulttjänster i Norden. Vi förenklar och stöder företag i deras tillväxt. Våra 2500 engagerade medarbetare, uppdelat i 83 kontor, som betjänar mer än 20.000 kunder inom ett brett spektrum av branscher. År 2016 var omsättningen 2 miljarder. Azet levererar en unik kombination av industrins specialisering, lokal närvaro smart teknik och kundanpassade lösningar. Vi gör data till insikt, så att våra kunder kan arbeta smartare och fatta bättre beslut. Azets är vårt nya namn efter försäljningen av Visma Services och vi etablerades 2016 som ett nytt och oberoende företag. Nu fokuserar vi hårdare än någonsin tidigare på att skapa värde för våra kunder.

Azets växer med nya affärer och nu söker vi dig som vill skapa ett nära partnerskap med våra kunder. Som Service Delivery Manager arbetar du tätt tillsammans med Azets viktigaste kunder där du har en stor möjlighet att påverka.

Vi på Azets visar våra kunder hur en modern ekonomifunktion kan se ut! Vi har en av marknadens bästa outsourcingplattformar där vi levererar och utvecklar anpassade lösningar för våra kunder. Hos oss finner du ett spännande arbete i en miljö där du ständigt utvecklas tillsammans med dina kollegor! Azetes arbetar för att ligga i framkant på marknaden och du kommer vara en nyckelperson för att driva förändring i jakten på effektiva och smarta lösningar för våra kunder. Här ser vi att du uppskattar att arbeta under ett flexibelt mandat för att uppnå överenskomna mål.

Publiceringsdatum
2017-08-23

Arbetsuppgifter
Säkerställa leverans av tjänster till egna kunder
Etablera och bibehålla goda relationer med våra kunder
Kontroll och genomsyn av kundavtal gällande prissättning och förhandling
Delta vid taktiska och strategiska möten
Delaktig i framtagande av affärsmodeller kopplade till kund för Azets kundvårdsprogram
Rapportering och uppföljning av KPI:er
Du kommer vara stationerad på vårt kontor på Lindhagen men kommer även befinna dig på plats ute hos kunden för att kunna bidra med rådgivning och säkerställa goda relationer.

Vem är du: Vi ser att du har ett gediget affärsfokus och arbetar målorienterat. Vi behöver dig som trivs med moderna arbetssätt och IT-system, som tycker om att samarbeta och inspirera dina kollegor.

Minimum 2 års erfarenhet av kundrelationer inom outsourcing
Utbildning i relevanta regelverk
Erfarenhet av förhandling- och presentationsteknik
Talar och skriver svenska och engelska flytande
Erfarenhet av projektledning
Intresserad? Inte redo att söka ännu, du kanske har ett par frågor först? Kontakta Cecilia Jerresand på 070 561 24 83 eller cecilia.jerresand@azets.com Vi kallar till intervjuer löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anders Fryxell +46 70 921 43 82

Företag
Azets

Adress
Azets
Box 34212
10026 Stockholm

Kontorsadress
LINDHAGENSGATAN 94

Jobbnummer
3658754

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Azets

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Azets: