Service Delivery Manager till 3StepIT
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-03-31Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att 3stepIT har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och 3stepIT en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget3stepIT erbjuder företag och organisationer en effektiv och hållbar livscykelhanteringslösning för hårdvaruenheter. Detta görs i tre steg: först anskaffning vilket innebär att de bistår sina kunder med enkla lösningar för finansiering av IT-utrustning, vidare administrering och användning där de bland annat erbjuder sina kunder tillgång till en egen portal som ger en samlad vy på var utrustningen befinner sig, vad den kostar per månad och när dess hyresperiod löper ut. Till sist återtags- och utbytesservice som syftar till att förenkla utbytesprocessen där 3stepIT hjälper sina kunder vid återlämning eller utbyte och ser till att alla enheter som lämnas tillbaka får ett nytt och förlängt liv.
3stepIT är ett starkt växande företag som idag har cirka 150 medarbetare på 4 olika orter. Nu söker företaget en Service Delivery Manager till huvudkontoret i centrala Linköping som vill vara med på den fortsatta tillväxtresan. Vill du jobba på ett företag som arbetar för miljö och hållbarhet genom att ha ett holistiskt synsätt? Då kanske det är just dig vi söker!
Dina arbetsuppgifterI rollen som Service Delivery Manager, intern titel Client Manager, ansvarar du för företagets största kundkonton och fungerar som en SPOC mellan olika funktioner och aktörer som är inblandade i kundaffären, så som kunder, bankpartners, IT-leverantörer och andra interna enheter. Du arbetar tätt tillsammans med säljavdelningen och supporterar dem vid försäljning och förvaltning av företagets tjänster under hela livscykelhanteringen. Dina arbetsuppgifter är bland annat att supportera implementationen av nya kunder och hantera tillkommande tilläggstjänster för nya och befintliga kunder, teckna avtalshandlingar inklusive dokumentation, utbilda kunder i företagets Asset Management-system samt hantera fakturor från leverantörer och partners. Du förväntas också arbeta löpande med förbättringsarbete i syfte att effektivisera och förenkla både för kunden och 3stepIT.
Dina arbetsuppgifter är bland annat:
• Samarbeta med säljavdelningen och supportera dem vid försäljning och förvaltning av företagets tjänster
• Supportera implementationen av nya kunder och hantera samt administrera tillkommande tilläggstjänster för nya och befintliga kunder
• Skapa avtalshandlingar inklusive dokumentation kring regelverk
• Utbilda kunder i företagets Asset Management-system
• Hantera fakturor från leverantörer och partners
• Arbeta löpande med förbättringsförslag
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasieexamen
• Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska
• Dator- och systemvana
• Erfarenhet av daglig kundkontakt
• Erfarenhet av arbete mot företagskunder
Meriterande
• Erfarenhet av leasing och hyra samt tillhörande leasingssystem
• Erfarenhet av arbete inom bank och finans
• Erfarenhet av kvalificerat administrationsarbete
Vi söker dig som är uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera lösningar genom att jobba rådgivande i kontakten med kunderna, och du ser alltid till att göra det lilla extra. Du är flexibel vilket innebär att du kan anpassa ditt arbete och beteende efter olika personer och förutsättningar, och du trivs bäst i en varierande roll. Vidare tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet bli bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Eftersom du arbetar på ett strukturerat sätt och vet vad du ska prioritera levererar du alltid ett bra resultat. Vi tror även att du stimuleras av att vara med och förbättra processer och rutiner, och uppskattar en roll där du ges möjligheten att bidra med dina tankar och idéer.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekryteringsprocess.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Lisa Pålsson
lisa.palsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7609644
Observera att sista ansökningsdag har passerat.