Service Delivery Manager

Nordic Retail Group / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordic Retail Group i Stockholm, Uppsala, Enköping, Västerås, Norrköping eller i hela Sverige

Our customer, a well-known international software company is looking for a

Service Delivery Manager

Tasks:

Influences and manages customer expectations over phone, based on an end-to-end Services Delivery & Support lifecycle for a portfolio of engagements - portfolio of 30 clients.

• Investigates the customer's long-term business objectives and anticipates future technical needs and leads the work streams to bring customer to that future state

• Recommends, delivers and supports technologies and services that meet current needs, and evolves strategies to adapt to future needs

• Takes ownership of and resolves escalations within their customers, providing clear summaries and recommendations when escalations need to continue above their level.

The Services Delivery Manager will:

Establish a long term and sustainable relationship with the customer over phone
Organize regular Service Review meetings and furnish status reports to client management
Ensure the Service Delivery Plan is adopted and reviewed regularly with the clients

Skills and requirements:

• 3-4 yrs relevant experience. Account Management, Business Development, Sales and/or Sales/Partner facing role
• Technology savvy to understand the issues the customer has and different roles within an IT environment
• IT industry background
• Understand Sales organization
• Curious,Someone who wants to understand how everything works
• Self-learner
• Organized
• fluent Swedish and English

Start date: asap in February

Location: Akalla

Please note that we will start interviews as soon as possible after, so register on our website with application, CV in English and arguments why you would be the best possible candidate for this assignment.
For more information please contact Alexandra Ricke at rickle(at) nordicretailgroup.com

OM NORDIC RETAIL GROUPNordic Retail Group är idag Nordens ledande expert inom bemanning, rekrytering och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla 4 nordiska länder.
Nordic Retail Group har år efter år placerat sig på topplistor över Nordens snabbast växande företag.
Vi har kunnat göra det eftersom vi hjälper våra kunder att lösa en av deras mest affärskritiska utmaningar: Hur de ska maximera sin försäljning. Vi vet att lösningen handlar om människor, konsten att attrahera rätt människor med rätt motivation och erfarenhet.
Vi fokuserar alltid på att finna rätt person, inte bara att fylla en vakans. Genom det är vi med all tydlighet mer fokuserade på personer än funktioner. Vi strävar efter att vara en toppresterande arbetsgivare. Att attrahera, utveckla och uppskatta de bästa talangerna inom vårt område.
Vi kallar det, Passion for People!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-01-17

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-07-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Rickle rickle@nordicretailgroup.com 0709530400

Företag
Nordic Retail Group

Adress
Nordic Retail Group
Linnegatan 9-11
11447 Stockholm

Kontorsadress
Linnegatan 9-11, Stockholm

Jobbnummer
4560433

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordic Retail Group

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordic Retail Group: