Service Crew Supervisor - Front Office
Nordic Choice Commercial Services AB / Receptionistjobb / Göteborg
2022-03-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Service Crew Supervisor - Front Office" (publicerad 2022-05-09) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordic Choice Commercial Services AB i Göteborg,
Mölndal,
Stenungsund,
Borås,
Trollhättan eller i
hela Sverige Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!
Vi är på jakt efter en driven & ansvarstagande servicestjärna!
Som Service Crew Supervisor jobbar du tätt tillsammans med vår Service Crew Manager. Du är en viktig del av arbetslaget i receptionsdriften och med din kunskap och hjälp bidrar du till att utveckla verksamheten men också teamet och medarbetarna.
Dina uppgifter består av att:
• Leda och fördela arbetet inom vårt Front Office team, i enlighet med företagets standards.
• Personalansvar gemensamt med Service Crew Manager - planering av schema och upplärning för ny personal.
• Vara Nordic Choice ambassadör och medverka på utbildningar.
• Aktivt arbeta för att skapa och bibehålla goda relationer med gäster och medarbetare.
• Arbeta för att behålla ett gott samarbete mellan hotellets alla avdelningar.
• Delta i receptionsmöten, informera och kommunicera nödvändig information inom gruppen.
• Ansvara för att alla gäster alltid tas om hand genom utmärkt service och med hög kompetens.
• Vara en förebild för resten av teamet och coacha kollegor och se till att alla får den utbildning som krävs för att göra sitt jobb.
• Aktivt arbeta med merförsäljning.
• Ha koll på beställningar för lobbybaren och receptionen.
• Följa upp och ha kontroll på betalningar och fakturor. (Krubban)
• Gå igenom provisioner för Expedia och Booking varje månad.
• Receptionsarbete såsom, in och utcheckning, svara i telefonen, ta emot bokningar, förbereda ankomstlistor, fakturering.
• Ansvara för att hantera reklamationer på ett riktigt sätt.
• Uppdatera checklistor och se till att allt görs samt följa upp.
• Se till att receptionen och lobbyområdet ser snyggt och städat ut enligt givna instruktioner.
• Ansvar för att hålla sig uppdaterade kring kundnöjdheten kontinuerligt (Loopon)
• Ansvara för att hålla sig uppdaterad och informerad om hotellets brand- och säkerhetsregler.
Publiceringsdatum2022-03-29Om företagetQUALITY HOTELTM - For meetings that matter.
Quality Hotel Winn är ett charmigt och jordnära, familjevänligt hotell i Göteborg/Hisings Backa. Vi bjuder på en färgstark hotellupplevelse med kundlöftet "With genuine care for each guest. With true personality" och vi passar lika bra för affärsresenären och mötesdeltagaren som för storfamiljen och seniorparet.
Vi har elva funtionellt inredda konferenslokaler för upp till 130 personer. Vi erbjuder konferenspaket där allt ingår och skräddarsyr arrangemang för att passa dina önskemål. Popcorn, mjukglass och frukt ingår i alla konferenser.
Det är inte många hotell som kan skryta med att samtliga hotellrum är 28 kvm stora och passar därmed både den moderna familjen, idrottslaget eller long-stay-gästen. Vi har 120 rum, varav hälften totalrenoverades nyligen.
I vår relaxavdelning kan man varva ner efter en lång dag. Här finns inomhuspool, bubbelpool och bastu.
Vi vågar slå oss på bröstet och skryta med att vi har ett fantastiskt team som samarbetar tvärs över gränserna och ställer upp för varandra. Hotellet tillhör familjen Quality Hotel som är en av Nordens största hotellkedjor med över 60 hotell i Sverige, Norge och Danmark. Quality Hotel tillhör i sin tur Nordic Choice Hotels tillsammans med hotellkedjorna Clarion Hotel och Comfort Hotel.
På Quality Hotel får varje medarbetares personlighet skina, och det återspeglas i det arbetet vi gör. Vi gör allt vi kan för att gästens vistelse ska bli så bra som möjligt, oavsett om hen ska hålla en konferens eller njuta av kvalitetstid med familjen. Vi älskar att göra det lilla extra så att gästen kan luta sig tillbaka, vara tillsammans och avsätta tid för de små ögonblicken i vardagen - de som verkligen betyder något. Hotellet är en del av Quality Hotel, som är en av Nordens största hotellkedjor med 60+ hotell i Sverige, Norge och Danmark. Quality Hotel tillhör Nordic Choice Hotels tillsammans med hotellkedjorna Clarion Hotel och Comfort Hotel.
Låter detta intressant?
Kom in i rampljuset och ansök senast 29.04.2022.
Tjänsten är på 100% och vi tillämpar 6 månaders provanställnig.
Rekryteringsprocessen sker löpande och kan komma att avslutas då rätt kandidat är funnen.
Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att ta kontakt.
Otto Johansson
Service Crew Manager, Quality Hotel Winn
otto.johansson@choice.seVaraktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNordic Choice Commercial Services AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordic Choice Commercial Services AB (org.nr 556106-6050)
Arbetsplats Quality Hotel Winn Göteborg
Jobbnummer 6483845
Observera att sista ansökningsdag har passerat.