Service Center Consultant till Visma Enterprise
Visma Enterprise AB / Administratörsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Ängelholm,
Åstorp,
Bjuv,
Bräcke,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Visma Enterprise AB i Ängelholm,
Malmö,
Kristianstad,
Växjö,
Göteborg eller i
hela Sverige Visma gör verksamheter mer effektiva, genom att leverera programvara, outsourcingtjänster, inköpslösningar, inkassotjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterad utveckling och konsultverksamhet. Vi förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser hos 400 000 nordeuropeiska kunder inom privat och offentlig sektor. Vi är 6 700 anställda och omsatte 7 100 miljoner norska kronor 2014.
Visma Enterprise är den ledande leverantören av affärs- och HR-lösningar för offentlig sektor i Sverige och på den privata marknaden är vi kända för vårt marknadsledande löne- och personalsystem Agda PS. På våra 12 kontor i Sverige arbetar 225 anställda och våra lösningar producerar fler än 1 100 000 lönespecifikationer varje månad.
Ditt uppdrag
Som konsult på Service Center ingår du i ett team med 16 medarbetare och du rapporterar till Service Center Manager. Vi arbetar med att ge stöd till och utveckla kunderna i deras användande av Agda PS och Vismas nya HRM-produkter. Kundärendena varierar från enkla frågor till kvalificerade utredningar.
Publiceringsdatum2016-02-04ArbetsuppgifterDina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
Ge support på inkomna ärenden via telefon, ärendehanteringssystemet och mailen. Testning av våra produkter Mindre konsultuppdrag Korrläsning av våra dokument
Din bakgrund
Vi tror att du har relevant utbildning inom HR/Lön eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt. En eller flera av följande kunskaper är meriterande:
Har kunskap om löneadministration samt dess regelverk Har kunskap och erfarenhet av Microsoft Office-paketet Har arbetat med kundservice Har kunskaper i Agda PS
Dina personliga egenskaperFör att lyckas i din roll behöver du:
Vara starkt serviceinriktad Tycka om att jobba i ett arbetslag och även individuellt Kunna agera lugnt och stabilt under stress Vara noggrann och kvalitetsmedveten Viljan att lära dig nya produkter
Vad erbjuder vi?
Visma erbjuder möjligheten att arbeta i ett entreprenörsdrivet bolag, med kraften och utvecklingsmöjligheterna i en stark koncern. Hos oss trivs du som sätter resultat och affärsnytta före prestige och vill arbeta i ett lönsamt och växande bolag där din insats gör skillnad.
Vi ger dig som medarbetare utrymme för nytänkande och proaktivitet, möjlighet att växa och utvecklas samt en balans i tillvaron där du får utrymme att ta eget ansvar.
Likaväl som vi brinner för att effektivisera affären för våra kunder, brinner vi också för att skapa en god arbetsplats för oss själva. Visma arbetar efter målsättningen att utforma arbetsuppgifterna så att de ger dig möjlighet till variation, omväxling, sociala kontakter och yrkesmässig utveckling.
På Visma är vi stolta över våra medarbetare, som delar våra gemensamma värderingar
• Respekt, Pålitlighet, Innovation, Kompetens och Laganda.
Så ansöker duDu söker tjänsten via länken nedan. Vi kommer att genomföra urval och kalla till intervjuer löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Dock senast 3 mars 2016.
Önskar du mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Christina Kristensson, Service Center Manager, mail:
christina.kristensson@visma.com . Telefon 010-141 15 64.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare
ErsättningMarknadsmässig
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChristina Kristensson +46 101411564
FöretagVisma Enterprise AB
AdressVisma Enterprise AB
Box 34212
10026 STOCKHOLM
KontorsadressLindhagensgatan 94
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2653872
Observera att sista ansökningsdag har passerat.