Service and Advice Agent, Sundsvall (heltid-och timanställda)

Nordea kundcenter Sunsvall / Butikssäljarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordea kundcenter Sunsvall i Sundsvall

Publiceringsdatum
2016-05-18

Beskrivning av verksamheten
Contact Centre Sverige betjänar Banking Sveriges kunder via telefon, chatt och e-post, det vill säga telefonkanalen enligt privatmarknadsstrategin och strategin för företagsmarknaden. Kundcenters fyra enheter i Sverige hanterar cirka fyra miljoner telefonsamtal och cirka 150 000 e-postmeddelanden per år.

Om tjänsten
Som Agent hos Nordea Contact Centre Sundsvall är din huvudarbetsuppgift att kommunicera med våra kunder via telefon. Du fungerar som en generalist och bygger upp en bred kompetens inom bank och finans.
Du visar ett genuint intresse för kunden, löser dess ärende och säljer bankens produkter. Du har förmågan att se möjligheter i varje unik kundsituation. Genom ett professionellt bemötande, med fokus på kvalitet och värdeskapande service, bidrar du till ökad kundnöjdhet.

Profil
Som person är du ambitiös och trivs med att arbeta i en prestationsinriktad kultur med fokus på resultat. Att ge bra service och det lilla extra i kundmötet är en självklarhet för dig.

Vidare är du effektiv och säkerställer att allt utförs korrekt. Du har en god problemlösningsförmåga och ett stort intresse av att hjälpa andra. Vi förutsätter att du har ett intresse för ekonomi.

Det är meriterande om du har en akademisk utbildning eller motsvarande kompetens.

Mer information och skicka ansökan
För närmare information om verksamheten och tjänsten är du välkommen att kontakta Enhetschef Ewa Ekholm-Lindberg 060-67 16 05, eller Kontaktombud för Finansförbundet Anna Åhlund, 060-67 16 76.

Skicka din ansökan senast 2016-05-27, via Nordeas hemsida, nordea.com/career

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid
Schemalagd arbetstid

Tillträde
I slutet av augusti 2016.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-27

Kontakt
Ewa Ekholm-Lindberg 060-67 16 05
Anna Åhlund kontaktombud för Finansförbundet 060- 67 16 76

Facklig kontakt
Lars Oddestad (Finansförbundet) +46 70-235 35 65
Björn Colliander (Saco) +46 70-354 70 05

Företag
Nordea kundcenter Sunsvall

Adress
Nordea kundcenter Sunsvall
Kolvägen 17
85229 SUNDSVALL

Kontorsadress
Kolvägen 17

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0771-213560
Faxnummer: 060-671671

Jobbnummer
2853948

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordea kundcenter Sunsvall

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordea kundcenter Sunsvall: