Service Agent, Sundsvall

Nordea Bank AB / Butikssäljarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Sundsvall, Kramfors, Hudiksvall, Sollefteå, Örnsköldsvik eller i hela Sverige

"Det är jätteroligt att jobba på Kundcenter, vi har verkligen kul på jobbet. Vi har alltid en vänlig ton och en kultur av hjälpsamhet - det finns alltid någon att prata med. Banken och arbetet är i ständig förändring, vi arbetar hela tiden med nya tjänster och produkter. Detta är en utmärkt arbetsplats för att utveckla sig själv, och det finns även möjlighet att "göra karriär" inom enheten. Jag har utvecklats otroligt mycket under min tid här. Om du vill arbeta nära kunder och tycker om att hjälpa människor så är detta en perfekt arbetsplats för dig!"- Ludvig, blivande kollega på Kundcenter i Sundsvall.

Kom och arbeta med Ludvig och alla oss här på Kundcenter i Sundsvall! I huset är vi ett gäng på 150 kollegor, och söker nu fler kollegor för tillsvidare och timanställning.

Om tjänsten

Som Kundtjänstmedarbetare möter du kunderna per telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.

Vad ska du göra?

• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.
• Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
• På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.

Tjänsten är placerad i Sundsvall. Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass, även kvällar och helger.

Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning - allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder.

Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden.

Du:

• Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
• Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.
• Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.
• Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.
• Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.

Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!

Mer information och skicka ansökan

Välkommen med din ansökan senast 24 Augusti 2018. Urval kommer att ske löpande.

Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du att få genomföra ett antal färdighetstester och besvara ett personlighetsformulär. De skickas till den mailadress som du anger i ansökan senast två veckor efter sista ansökningsdag.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Jonas Lönnberg: 072-2341322
Fredrik Kindahl: 072-5254899

Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid / Deltid Visstid

Publiceringsdatum
2018-07-30

Ersättning
Månadslön
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonas Lönnberg 072-2341322

Företag
Nordea Bank AB

Adress
Nordea Bank AB
Kolvägen 17
85229 Sundsvall

Kontorsadress
Kolvägen 17

Jobbnummer
4265769

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordea Bank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordea Bank AB: