Service Agent, Kundservice i Uppsala

Nordea Bank AB / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Vallentuna, Stockholm, Håbo eller i hela Sverige

Vad är det bästa med att vara Service Agent på Kundservice i Uppsala?

"Större delen av samtalen vi tar emot handlar om problemlösning vilket enligt mig är det absolut roligaste med arbetet. Att hitta en lösning som i slutändan bidrar till en positiv kundupplevelse och nöjda kunder ger en riktig boozt till att fortsätta leverera bra service." - Nathalie, Service Agent

''Man får en personlig kontakt med kunden och inget samtal är det andra likt. Jag utvecklas varje dag i mitt arbete.''
• Moa, Service Agent

Kom och arbeta med Nathalie och Moa och alla oss andra här på Kundservice i Uppsala! I huset är vi ett gäng på 300 kollegor, och söker nu fler kollegor för tillsvidare och timanställning.

Om tjänsten

I tjänsten som Service Agent möter du våra kunder via telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler, där du hittar de lösningar som varje enskild kund har mest nytta av.

Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter, vilket innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.

Vad ska du göra? Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden
Tjänsten är placerad i Uppsala. Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass, även kvällar, helger och nätter.

Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning - allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder.

Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden.

Du: Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster. Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor. Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor. Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden. Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!

Mer information och skicka ansökan

Välkommen med din ansökan senast den 7 october 2018.

I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Läs mer.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår gruppmail; rekrytering.3480@nordea.se

För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.com eller SACO på SACONordea@nordea.com

Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en
mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-09-17

Ersättning
månadslön
månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Löfgren karin.lofgren@nordea.com

Företag
Nordea Bank AB

Adress
Nordea Bank AB
751 06
10571 Uppsala

Kontorsadress
751 06

Jobbnummer
4351463

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordea Bank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordea Bank AB: