Service Advisor till Intrum Delgivningsservice

Intrum Sverige AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Intrum Sverige AB i Stockholm, Nacka, Göteborg eller i hela Sverige

Nu söker vi en Service Advisor som har erfarenhet av administrativt arbete till oss på Delgivningsservice.
Vår rikstäckande delgivningsorganisation hanterar ett betydande antal uppdrag varje år och för att uppnå god geografisk täckning samarbetar vi med lokala partners över hela landet. Vi tar hand om alla typer av delgivningsuppdrag, exempelvis energidelgivningar, partsdelgivningar och uppsägningar/villkorsändringar av lokaler. Låter detta som en tjänst för dig? Då kanske det är dig vi söker!

Vi är ett engagerat team som arbetar administrativt med behandling av delgivningar. Vi söker nu en initiativtagande och prestigelös handläggare som gillar att arbeta med administration och problemlösning i nära samarbete med andra. I rollen som service advisor ingår registrering och redovisning av ärenden, hantering av inkommande post samt efterforskning av information. Du samverkar med delgivningsmän, kunder, myndigheter och kollegor för att hålla en hög lyckandegrad och servicenivå i alla kontakter.
Du kommer bli en del av ett positivt och kunnigt team som tillsammans utvecklar arbetet och strävar mot gemensamma mål.

Vem är du?
För att trivas i rollen som service advisor ser vi att du är en person med förmågan att prioritera och ta initiativ då arbetet ibland innebär korta ledtider och hastigt uppkomna situationer som ställer krav på detta. Vi tror att du har förmågan att arbeta strukturerat och noggrant, samtidigt som du får rutinuppgifter utförda på ett effektivt sätt. Du har kunden i fokus och en kreativ syn på ditt arbete som gör att du gärna tar initiativ till förbättringar av rutiner. Vi ser också att du har förmåga att bygga goda relationer och har lätt för att skapa ett givande samarbete med både kunder och kollegor. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper såsom starkt självledarskap, ansvarstagande, noggrannhet och väl utvecklad samarbetsförmåga.

Vi erbjuder
Vår business handlar om att hjälpa andra: Vi hjälper dels företag att ha en smidig fakturaprocess och betalningshantering, som i sin tur bidrar till att vi hjälper företagen att få betalt. I ett senare led hjälper vi människor bli skuldfria. Dels hjälper vi företag att delge deras kunder information som är viktig för den juridiska processen.
Vi vet att våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och arbetar aktivt för att erbjuda en riktigt bra arbetsmiljö, ett gott ledarskap och fina anställningsförmåner bl.a. ett generöst friskvårdsbidrag. Våra värderingar är levande i vardagen och vi vet att självledarskap och eget ansvar är nycklar till arbetsglädje och ett hållbart arbetsliv.

Publiceringsdatum
2021-12-13

Om tjänsten
Tjänsten som Kundrådgivare (Service advisor) är heltid med placering i Stockholm. Det är en tillsvidareanställning med start i provanställning.
Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryterande chef, Ann-Catrin Rydell på tfn +46 72 985 86 70 eller e-post ann-
Sök gärna redan idag men senast den 22 december 2021. Intervjuer sker löpande och därav kan tjänsten komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Intrum Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "R1840".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Intrum Sverige AB (org.nr 556134-1248)

Arbetsplats
Intrum Delgivningsservice AB

Jobbnummer
6174891

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Intrum Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Intrum Sverige AB: