Serverings- och städpersonal till Hotell Bruksvallsliden
Bruksvallsliden AB, Hotell / Servitörsjobb / Härjedalen
2019-05-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serverings- och städpersonal till Hotell Bruksvallsliden" (publicerad 2019-05-21) ⬅️
Visa alla servitörsjobb i Härjedalen,
Älvdalen,
Orsa,
Mora,
Malung-Sälen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bruksvallsliden AB, Hotell i Härjedalen Vi söker serverings- och städpersonal till kommande sommarsäsong 2019 med möjlighet till fortsatt anställning under vintersäsongen 2019/2020. Gillar du att jobba varierat? Tycker du om att ta eget ansvar? Längtar du efter att jobba i fjällen? Vi söker fyra personer till vårt hotell i sommar. Bruksvallsliden är ett familjeägt hotell mitt i Bruksvallarna. Din roll kommer att vara att servera frukost, lunch, middag samt städ av hotellrum, stugor och lägenheter.Du bör ha en stort intresse av att jobba i serviceyrket, vara kreativ, ansvarsfull och inspirerande mot medarbetare och gäster. Har du arbetat inom service/turism tidigare är det meriterande. Att arbeta över avdelningsgränserna när så behövs är något du anser vara en självklarhet. Det är en stor fördel om du är intresserad av friluftsliv och gärna skidåkning.För närvarande söker vi främst personal till sommarsäsongen som varar från ca 7 juli till 30 september, men om vi trivs ihop och du vill fortsätta jobba hos oss så finns möjlighet till fortsatt anställning under vintersäsongen (ca 1 november till 30 april).Rekrytering sker löpande. Skicka ditt CV, personliga brev och foto till
rekrytering@bruksvallsliden.se. Tillträde: ca 7:e juli. Personalboende finns i begränsat antal. Ring 0684-201 80 om du har frågor. Varmt välkommen med din ansökan hälsar familjen Myhr!
Publiceringsdatum2019-05-02Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-07
Ange följande referens när du ansöker: Sommar 2019
FöretagBruksvallsliden AB, Hotell
KontorsadressMyhrsvängen 5
Jobbnummer 4764526
Observera att sista ansökningsdag har passerat.