Senior Supporttekniker
Time Care AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Time Care AB i Stockholm En ny befattning är nu tillgänglig för en erfaren supporttekniker. Denna person behöver hög teknisk kunskap i Windowsprodukter och system, bland annat IIS och MS SQL Server samt kunskap och förståelse av felsökning (våra produkter utvecklas i .NET (C#, VB, ASP)).
Ofta supporterar vi kunder direkt via fjärruppkoppling samt administrerar, underhåller och utför de olika supporttjänsterna; Time Care Update och Time Care SaaS. Arbetet innebär även leverans (våra produkter) till kunder samt dokumentation.
Rollen kräver att man har en logisk felsökningsförmåga och effektivt levererar lösning av kundärenden samt eskalering för att säkerställa att högsta möjliga kundnöjdhet uppnås. En självklarhet är att man har hög servicekänsla samt kommunicerar väl på svenska och engelska.
Läs mer om tjänsten på vår hemsida, genom att ladda ner pdf-dokument
http://www.timecare.se/web/Jobba_hos_oss.aspxPubliceringsdatum2011-05-23Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
08.00-17.00 men innebär även arbete vid bland annat månadsvisa servicefönster/underhåll
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-06-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
eva.aspgren@timecare.seKontaktEva Aspgren, Support och driftchef, 070-684 01 51, 08-505 518 12 (Arbete, fast anknytning),
eva.aspgren@timecare.seFöretagTIME CARE AB
AdressTIME CARE AB
10545 STOCKHOLM
KontorsadressSankt Göransgatan 143
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-505 518 00
E-postadress:
eva.aspgren@timecare.se Jobbnummer 941661
Observera att sista ansökningsdag har passerat.