Senior Rekryteringskonsult
Standby Workteam AB / Administratörsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Standby Workteam AB i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Olofström eller i
hela Sverige Standby Workteam är en etablerad specialist inom rekrytering, uthyrning och search med gedigen kunskap inom teknik, logistik, sälj, ekonomi och office. Vi är ett mindre familjeföretag som varit verksamma i Skåne sedan 1992; vilket gör oss till en av regionens mest erfarna aktörer. Vi har en tydlig regional förankring med all verksamhet i Skåne och med stort kunnande i regionens näringsliv och arbetsmarknad. Vi arbetar endast med rekrytering, uthyrning och search och framförallt med tjänstemän. Vi är 4 medarbetare på kontoret vid Gustav Adolfs torg i Malmö.
Vill du ta hand om östra Skåne och Kristianstad med omnejd? Vill du bli en i vårt erfarna gäng? Kanske har du drivit eget ett tag men saknar kollegor? Kanske är du på ett större företag men vill hellre vara i ett mindre sammanhang? Kanske vill du tjäna mer på dina framgångsrika affärer men vill inte starta eget? Slutligen vill du kanske jobba deltid och/eller delvis hemifrån? Då ska du söka dig till oss!
Vi upplever ökad efterfrågan av våra tjänster och söker nu en Senior Rekryteringskonsult i Kristianstad
VI SÖKER DÅ DIG SOM
• Tycker att beskrivningen ovan är det bemanningsföretag där du vill arbeta.
• Tror att lång och bred erfarenhet, engagemang och entusiasm ger nöjda kunder eftersom man då kan leverera kvalitét och service på hög nivå.
• Är generalist när det gäller näringsliv med erfarenhet och kunskaper inom flera av våra yrkesområden.
• Sannolikt har erfarenhet av rekrytering. Du har förmåga att förstå befattningar inom våra yrkesområden; i sitt sammanhang i organisationen och i verksamheten som helhet.
• Sannolikt har erfarenhet av försäljning. Du kan på ett naturligt, enkelt och trevligt sätt förmedla varför du och Standby är ett bra val när det gäller Rekrytering, Utyrning och Search av specialister, chefer och assistenter.
• Älskar att rekrytera. Kunden vill ha de bästa tillgängliga kandidaterna. Du får hjälp av våra rutiner för sök, annonsering och urval. Du gillar att kommunicera med kunder, sökande, kandidater, referenser m.m. Du är mycket bra på att intervjua sökande och göra urval.
• Framförallt vill arbeta med rekrytering men också vill sälja och göra affärer. Vi har en stark marknadsföring och förser dig med leads, kontakter, förfrågningar och uppdrag. Men du tycker också om att ta egna säljinitiativ och snoka fram nya kunder och affärer.
TJÄNSTEN
Du ansvarar för rekryterings- och bemanningsuppdrag. Du driver uppdragen från förfrågan till anställning och uppföljning. Du har ett resultat- och försäljningsansvar för uppdragen vilket kräver ett drivande och affärsmässigt tillvägagångssätt. Du arbetar också med försäljning där du utvecklar och underhåller relationen med kunder och nya kontakter.
VI ERBJUDER
• Arbetstid mellan 75 och 100%.
• Flexibla arbetstider
• Möjlighet att delvis jobba hemifrån. Därför är det inget hinder om du t.ex. bor i nordöstra eller nordvästra Skåne
• Kontor centralt i Malmö med bilparkering
• Stora förtjänstmöjligheter pga hög fast lön + förmånligt provisionsavtal
• Ett upparbetat kontakt- och kundnät och en stor regional CV-bank
ANSÖKAN
Vi rekryterar löpande och du är välkommen att skicka din ansökan så snart som möjligt. För mer info kontakta gärna Johan Dahlin, tel 0708 77 28 61
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2016-08-24ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duansök via vår hemsida:
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Dahlin 040-23 24 90 (Telefon)
info@standbyworkteam.seFöretagStandby Workteam AB
AdressStandby Workteam AB
Lilla Nygatan 11
21138 MALMÖ
KontorsadressLilla Nygatan 11
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 040-23 24 90
E-postadress:
info@standbyworkteam.se Jobbnummer 3010438
Observera att sista ansökningsdag har passerat.