Senior kundtjänstkoordinator till Apple!
StudentWork / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos StudentWork i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige StudentWork är ett nordiskt bemanningsföretag med kontor i Stockholm, Helsingfors och Tammerfors. Vi arbetar med personaluthyrning, rekrytering och outsourcinguppdrag. Läs gärna mer om oss på
www.studentwork.se.För en rekrytering till kund söker vi nu en erfaren kundtjänstkoordinator som skall ansvara för verksamheten på Apple Computers tekniska support som är baserad i Stockholm. Vår kund är ledande iom callcenter, telemarketing och outsourcing och är internationellt verksamma.
Som senior kundtjänstkoordinator ansvarar du för att driva kunduppdrag enligt kundens riktlinjer. Du ansvarar bland annat för produktionens nyckeltal och kvalitetsmål KPI:er (som servicenivåer, samtalstider, medlyssningar etc.) enligt TPQFU och COPC (kvalitets-säkringsmetoder). Du har även ansvar för produktionens ekonomi som rapporteras direkt till Contact Center Manager.
Du har fullständigt personalansvar över teamledare och agenter, samt att säkerställer att produktionen har tillgång till nödvändiga resurser som personalbehov och utbildning. Du ansvarar för avstämningsmöten med kund enligt SOW och håller även dialogen med kunden på daglig basis.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i ett callcenter men främst inom kundservice och av att leda projekt. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter av att arbeta enligt COPC. Tjänsten kräver att du är drivande, initiativtagande, flexibel, resultatinriktad samt att du har ett intresse för affärer. Du är strukturerad och har en administrativ talang, du är serviceminded och lyhörd för kundens krav och önskemål.
Vi söker dig som är flytande i svenska och engelska i både tal som skrift då mycket kundkontakt förekommer. Du är resultatorienterad, har ett strukturerat arbetssätt, är detaljorienterad, analytisk lagd och har ett logiskt tänk.
Som senior kundtjänstkoordinator erbjuds du en spännande, utvecklande och krävande befattning i en växande bransch. Även om kunden har ett etablerat arbetssätt ser de gärna att du kommer med nya tankar och idéer samt är med och driver både projektet och företaget framåt.
Låter detta intressant?
Skicka din ansökan till
jobba@studentwork.se och ange referens "koordinator" i ämnesraden. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2008-11-11Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillträde omgående
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Koordinator
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobba@studentwork.seFöretagStudentWork
AdressStudentWork
Tulegatan 39
11353 Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6120820
E-postadress:
jobba@studentwork.se Jobbnummer 349225
Observera att sista ansökningsdag har passerat.