Senior ekonomiassistent i Uppsala

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Uppsala, Sigtuna, Upplands Väsby, Vallentuna, Sollentuna eller i hela Sverige

Har du eget företag och söker uppdrag som ekonomikonsult? (eller för den delen vill anställas hos oss som konsult) Vi på SJR i Uppsala utökar ständigt vår konsultverksamhet och söker därför komma i kontakt med dig som har eget bolag, funderar på att starta bolag eller vill gå in i anställning hos oss som konsult!

Just nu söker vi en senior ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra och förståelse för redovisning för ett uppdrag hos en av våra större kunder i Uppsala. Uppdraget startar i maj och pågår till slutet av aug med möjlighet till förlängning.

Är du en person som drivs av utmaningar och vill utvecklas i din roll som ekonomikonsult kan SJR i Uppsala vara rätt samarbetspartner för dig och kan bidra till fler affärer till just din verksamhet!

Vi har uppdragsförfrågningar från både mindre och större företag på både del och heltid. På det här specifika uppdraget är det till ett större företag och på heltid.

Vi söker dig som:
har f-skattesedel med egen operativ verksamhet inom ekonomi/redovisning
är verksam i Uppsala med omnejd
är driven och nyfiken samt kan arbeta självständigt ute hos våra kunder
behärskar engelska, Excel och har erfarenhet från något eller några ekonomi- och affärssystem.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Linnea Järverup på 0708-23 41 45. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Publiceringsdatum
2022-04-20

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
6554540

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):