Senior Customer Service Manager sökes till Miss Mary of Sweden

Miss Mary Of Sweden AB / Chefsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Miss Mary Of Sweden AB i Borås

Till vårt e-handelsteam söker vi nu en Kundtjänstchef med start omgående. I rollen har du både det strategiska och operativa ansvaret för att vi levererar en kundupplevelse i världsklass via email, chatt, telefon och social media. Som Kundtjänstchef blir du ansvarig för att utveckla en strategi som tar vår kundtjänst till nästa nivå och bygga en organisation som kan realisera strategin i vardagen.
Vi växer så det knakar och intresset för rådgivning och guidning från våra kunder likaså. Vi behöver förstärka vårt e-handelsteam med fler talanger som kan utmana och utmanas i vår mission att Miss Mary skall bli det självklara underklädesvalet på marknaden för den funktions- och kvalitetsmedvetna kunden. Vi har kontor i Tallinn, Estland och Borås, Sverige och våra produkter säljs just nu i 18 länder.
Som Kundtjänstchef ansvarar du för att bygga vidare på vår redan starka kundtjänstorganisation och säkerhetsställa att vi kan jobba effektivt för att leverera med träffsäker Miss Mary-kvalité. Du jobbar både strategiskt och operativt för att ge våra gruppchefer rätt förutsättningar, att våra agenter skall må bra och att våra kunder tas om hand. I rollen som Kundtjänstchef rapporterar du till vår Chief e-Commerce Officer och jobbar nära vår ledningsgrupp. I vardagen arbetar du, utöver ditt närmsta team, bland annat med vår CRM Manager, vårt e-handelsteam, vår produktutveckling och vår Chief Operating Officer.
Ansvarsområden:
Att bygga upp en affärsdriven kundserviceorganisation med förutsättningar för dialog, högt kundengagemang och ett tätt samarbete mellan våra avdelningar
Sätta upp processer, rutiner och policys för att säkerhetsställa att vi har roligt på jobbet och kan ge våra kunder service med ett wow
Etablera ett utbildningsprogram som tillgodoser och kontinuerligt utvecklar våra förmågor att sälja, guida och supportera kunden
Optimera arbetet i vårt kundtjänstsystem för att ge kundens snabbast möjliga, och bästa svar, och det mest effektiva arbetssättet för våra agenter
Budget, prognos och resultatuppföljning
Bistå i rekryteringsprocesser och stötta gruppchefer i att hantera personalärenden
Introduktion till nyanställda
Att identifiera och driva igenom löpande förbättringsprojekt som ökar kundnöjdheten och vår interna effektivitet
Utveckla vårt kundserviceerbjudande genom konkurrensanalys och omvärldsbevakning samt kundinsikter
Stötta våra gruppchefer i att planera och prioritera med hjälp av statistik och förutseende dataanalys

Din profil
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av att bygga en innovativ och framgångsrik kundtjänstorganisation där kunden står i centrum och personalen trivs och överträffar kundens förväntan. Du kan coacha våra gruppchefer och agenter samt lägger stor vikt vid att se strategi implementerad i vardagen. Du drivs av att vända en missnöjd kund till en passionerad ambassadör och en sökande kund till en köpande. I din roll älskar du att hitta affärsmöjligheter, tänka innovativt och hitta vägar för ditt team att vara främst. Du vill vara där kunden är - innan hon hittat dit. Det är inga konstigheter för dig att jobba över landsgränser och kan svänga dig mellan engelska och svenska (minst).
Du har:
Gedigen ledarerfarenhet från kundtjänst, gärna från ett e-handelsbolag
Ett starkt, engagerande ledarskap
Ett utpräglad kommersiellt tänk och kan bryta ner målsättningar till konkreta handlingsplaner
Genuin koll på kundtjänstens viktigaste KPI.er och drivs av att mäta, optimera och följa upp
Passion för lösningar, struktur och relationsbyggande

Vi erbjuder dig
Vi ger dig möjlighet att vara med och skapa framtiden för upplevelsen kring Miss Mary, våra produkter och vårt varumärke. Du får en central roll där du har möjlighet att påverka. I rollen som Kundtjänstchef får du använda din passion för kundrelationer och ditt engagemang för att utveckla och driva en kundtjänst som låter tala om sig. Vi erbjuder dig en trygg arbetsplats driven av kreativitet och öppenhet. På Miss Mary får du arbeta med kompetenta kollegor och coachande ledare. Vi arbetar hårt för att skapa en miljö som är inkluderande, där alla individer kan finna en balans i arbetslivet och älska det jobb man gör.
Är du den vi söker?
Då urval sker löpande ser vi gärna att du skickar oss din ansökan snarast. Maila oss ditt CV och personligt brev på work@missmary.se.
Miss Mary of Sweden, founded in 1957, provides women with world class lingerie of exceptional fit and comfort in long-lasting quality that express women's beauty. With a consumer centric mindset, in-house production and design process, Miss Mary takes pride in facilitating the life of their customers - strong women with high functional and quality demands.

Publiceringsdatum
2021-05-28

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-27

Adress
Miss Mary Of Sweden AB
Skaraborgsvägen 3B
50630 Borås

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Miss Mary Of Sweden AB (org.nr 556638-9101)
Skaraborgsvägen 3B (visa karta)
506 30  BORÅS

Ansökan
E-post: work@missmary.se

Arbetsplats
Miss Mary of Sweden AB

Jobbnummer
5776765

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Miss Mary Of Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Miss Mary Of Sweden AB: