Senior Customer Adviser
PayEx Sverige AB / Butikssäljarjobb / Gotland
2018-10-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Senior Customer Adviser" (publicerad 2021-10-12) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PayEx Sverige AB i Gotland,
Stockholm,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige PayEx gör det möjligt för våra kunder att betala och ta betalt, oavsett kanal eller betalsätt. Vi erbjuder dessutom effektiva finansierings- och fakturalösningar som med enkelhet anpassas efter våra kunder och deras kunders behov. Vi är idag ett helägt dotterbolag till Swedbank och har sedan starten i 1972 fokuserat på att hjälpa våra kunder med betalningar. PayEx drivs av hög servicegrad, innovationskraft och entreprenörsanda, det har vi alltid gjort och det kommer vi fortsätta att göra. Det är därför vi idag är en av Nordens främsta experter på betalningar.
Om jobbet Teamet består av 17 teammedlemmar fördelat på fyra grupper och en teamledare. Som Senior Customer Adviser i Team Setup kommer du att vara första länken i att bidra till en god leverans för PayEx nya kunder genom att arbeta med integration i enlighet med inkommande avtal. Där ansvarar du för alla delar inom integrationen av den nya kunden från avtalshantering till parametersättning i system.
I rollen arbetar du med stort fokus på struktur i kombination med flexibilitet, för att förhålla dig till lagar och bestämmelser samtidigt som du effektiviserar våra arbetssätt och rutiner i linje med marknadens behov.
Du arbetar i en dynamisk miljö där du kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar på starttid av deras nya tjänst. Området innefattar PayEx tjänster idag och framåt! Arbetssättet innebär att du bygger en stor kunskap om våra tjänster och har möjlighet att utvecklas mot nya områden.
Några av dina arbetsuppgifter består i att;
Hantera inkomna avtal
Implementering av nya kunder
Tillsammans med arbetsgruppen säkerställa att vi upprätthåller avtalad Service Level Agreement
Driva utvecklings- och förbättringsarbete inom arbetsgruppen enligt inarbetad metod, ständiga förbättringar
Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen
God samarbetsförmåga och bidrar till en god arbetsmiljö.
Är noggrann, kan strukturera och göra egna prioriteringar bland en variation av arbetsuppgifter.
Du har stort fokus på kvalité, effektivitet och service.
Du tar ett högt eget ansvar i ditt arbete, med en hög grad av självständighet och är självgående.
Är lösningsorienterad och serviceinriktad mot interna och externa kunder.
Du kanske sedan tidigare har med dig
Relevant högskoleutbildning eller annan erfarenhet som kan prövas likvärdig
Erfarenhet kring hantering av kundavtal
Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom administrativt arbete men inget krav.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Varför jobba med mig? - Thomas Löfkvist Det är viktigt för mig att mina medarbetare trivs på jobbet, känner sig sedda och får möjlighet till utveckling. Jag tycker om att arbeta mot uppsatta mål och är med som ett stöd för mina medarbetare för att nå dit. Frihet under ansvar är en ledstjärna.
Om bolaget PayEx är ett dotterbolag till Swedbank med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Sedan starten på Gotland 1972 driver vi utvecklingen inom vår bransch och är idag en av Nordens främsta experter på betalningar. Vi har en heltäckande och svåröverträffad kompetens inom alla former av betallösningar för e-handel, mobila plattformar och fysisk handel. Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating och billing, faktura- och reskontrahantering, inkasso, kredithantering och finansiering.
Vår vision Vår vision är att alla förr eller senare ska betala via PayEx. Det är en ambitiös vision som visar att vi har en stark tro på oss själva. Vi drivs av hög servicegrad, innovationskraft och entreprenörsanda. PayEx framgång beror till stor del på att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som tar ett stort ansvar.
Vi arbetar utifrån våra värdeord: Service, Innovation, Knowledge och Honesty.
Övrigt På instagram kan du via @payexpeople följa våra medarbetares vardag .
Publiceringsdatum2018-10-03Så ansöker duVi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Ansökningarna kommer att behandlas konfidentiellt och sista ansökningsdag är 2018-11-01
Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.
Varaktighet, arbetstid
Enligt ök Enligt ök
ErsättningEnligt ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktThomas Löfkvist +46 725 31 40 31
FöretagPayEx Sverige AB
AdressPayEx Sverige AB
S:t Hansplan 1
62188 Visby
KontorsadressS:t Hansplan 1
Jobbnummer 4381551
Observera att sista ansökningsdag har passerat.