Senior Customer Adviser

PayEx Sverige AB / Butikssäljarjobb / Gotland
2017-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Senior Customer Adviser" (publicerad 2021-10-12) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Gotland, Västervik, Valdemarsvik, Oskarshamn, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PayEx Sverige AB i Gotland, Stockholm, Upplands-Bro eller i hela Sverige

PayEx gör det möjligt för våra kunder att betala och ta betalt, oavsett kanal eller betalsätt. Vi erbjuder dessutom effektiva finansierings- och fakturalösningar som med enkelhet anpassas efter våra kunder och deras kunders behov. Vi är idag ett helägt dotterbolag till Swedbank och har sedan starten i 1972 fokuserat på att hjälpa våra kunder med betalningar. PayEx drivs av hög servicegrad, innovationskraft och entreprenörsanda, det har vi alltid gjort och det kommer vi fortsätta att göra. Det är därför vi idag är en av Nordens främsta experter på betalningar.


Söker du en utmanande roll där du får möjligheten att utvecklas med oss på PayEx? Då är detta rollen för dig!

Vi söker en Senior Customer Adviser till vårt team på PayEx, som hanterar några av våra största kunder. Din potential och vilja till att utvecklas är viktig för att du ska kunna vara framgångsrik i vårt team och för att vi ska kunna växa tillsammans.

Om jobbet Teamet består av 12 teammedlemmar fördelat på två grupper, specialistroller och en Team Manager. Vårt uppdrag är att leverera tjänsterna Billing & CRM, däribland hela faktureringsflödet för våra kunder inom teamet, från fakturering till hantering av betalningar.

Vi erbjuder dig möjligheter till att utvecklas professionellt inom finansbranschen och i ett team som drivs av öppenhet, ärlighet och utveckling. För oss är det extra viktigt att kunna balansera arbete och fritid och att leverera kvalitativa tjänster samtidigt som vi har roligt tillsammans.

Som ett teknik- och kunskapsdrivet företag finns det alltid möjligheter att lära sig något nytt. Kompetensbildning och utveckling speciellt inom teamet och enheten är något vi fokuserar på. Inom PayEx är karriärvägarna breda. Det ges goda möjligheter för dig som vill att engagera sig i initiativ inom hela enheten och på längre sikt ta ytterligare kliv i karriären.

För oss och för din egen framgång är det viktigt att du upplever att dina personliga värderingar avspeglas / kan levas ut inom PayEx värdegrund.

Några av dina arbetsuppgifter består i att; Ansvara tillsammans med din arbetsgrupp för inbetalningsflödet för teamets kunder och därmed hanteringen av betalningar

Ha daglig kontakt med slutkunder via telefon och mejl

Arbeta tätt tillsammans med dina kollegor i arbetsgruppen, teamet och inom enheten

Tillsammans med arbetsgruppen säkerställa att vi upprätthåller avtalad Service Level Agreement

Driva utvecklings- och förbättringsarbete inom arbetsgruppen enligt inarbetad metod, ständiga förbättringar

Vid behov och möjlighet delta och bidra till utvecklingsprojekt och uppdrag inom avdelningen

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen Du har god förståelse för och tidigare erfarenhet av kundnära arbete med service via telefon och mejl

Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga och en hög grad av integritet

Hög social kompetens och förmågan att kommunicera tydligt både skriftligt och muntligt på svenska är nödvändig för att vara framgångsrik inom rollen

Du har god förmåga att ta initiativ och trivs att arbeta med problemlösning

Du har förmågan att koordinera, strukturera, prioritera ditt arbete i en rörlig arbetsmiljö

Examen i relevant utbildning på universitet eller högskola

Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

God förmåga att kommunicera både skriftligt och muntligt på engelska

Du kanske sedan tidigare har med dig Examen i relevant utbildning på universitet eller högskola

Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

God förmåga att kommunicera både skriftligt och muntligt på engelska

Varför jobba med mig? - Martin Holmgren Jag motiveras av utveckling och förbättring, det är därför mitt främsta mål att ge dig möjligheten att få ut maximalt av din potential. Mer konkret innebär det att förstå vem du är, vad som är viktigt för dig och din roll och att tillsammans kunna sätta en riktning för din utveckling hos oss.

I all enkelhet innebär utveckling för mig att testa på något nytt, misslyckas och att lära sig från det. En framgångsfaktor för att utvecklas med oss är önskan om att lära sig något nytt och med det ta eget ansvar för att leda sig själv i arbetet med stöd från mig.

Jag förespråkar flexibilitet och frihet inom ramarna för rollen och teamet. Att du tar ett personligt ansvarstagande för ditt arbete, din utveckling och vårt team är min förväntan på dig. Därför är det viktigt för mig att tydliggöra dina arbetsuppgifter och ansvar och att skapa goda förutsättningar genom struktur för du ska kunna lyckas i vårt team.

I min roll som din närmaste chef lägger jag stor vikt i att vara närvarande, coachande, ha täta uppföljningar och såklart; vara ett stöd till dig när det behövs.

Om bolaget PayEx är ett dotterbolag till Swedbank med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Sedan starten på Gotland 1972 driver vi utvecklingen inom vår bransch och är idag en av Nordens främsta experter på betalningar. Vi har en heltäckande och svåröverträffad kompetens inom alla former av betallösningar för e-handel, mobila plattformar och fysisk handel. Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating och billing, faktura- och reskontrahantering, inkasso, kredithantering och finansiering.

Vår vision Vår vision är att alla förr eller senare ska betala via PayEx. Det är en ambitiös vision som visar att vi har en stark tro på oss själva. Vi drivs av hög servicegrad, innovationskraft och entreprenörsanda. PayEx framgång beror till stor del på att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som tar ett stort ansvar.

Vi arbetar utifrån våra värdeord: Service, Innovation, Knowledge och Honesty.

Ansökan Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Ansökningarna kommer att behandlas konfidentiellt och sista ansökningsdag är 2018-01-03

Ta möjligheten att skicka in en ansökan till att bli en Senior Customer Adviser i vårt team, Billing & CRM.



Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare som föregås av 6 månaders provanställning

Publiceringsdatum
2017-12-12

Ersättning
enl.ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martin Holmgren +46 734 23 56 77

Företag
PayEx Sverige AB

Adress
PayEx Sverige AB
S:t Hansplan 1
62188 Visby

Kontorsadress
S:t Hansplan 1

Jobbnummer
3849671

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PayEx Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PayEx Sverige AB: