Senior Administratör - Direktörsassistent till vår kund inom sju
Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om tjänsten
Till vår kund inom sjukvården söker vi en senior administratör - Direktörsassistent.
Detta är ett kunsultuppdrag där du blir anställd hos oss på Arena Personal och du har din arbetsplats/arbetstid ute hos vår kund.
Du kommer troligen dela din arbetstid mellan vår kunds kontor i Solna och Huddinge.
Uppdraget startar omgående och senast 2018-12-21. Uppdraget beräknas pågå fram till 2019-06-30 med goda möjligheter till förlängning.
I ditt dagliga abete kommer du ha nära samarbete med högre chefer som du ger administrativ, teknisk och praktisk support till.
Du kommer praktiskt arbeta med uppgifter som att sköta chefens kalender med interna och externa möten, resebokningar, diarieföring, ärendehantering, delta i och leda egna projekt mm.
Du kommer arbeta självständigt och tillsammans med andra och planera dina arbetsuppgifter proaktivt.
Din profil
För att passa för denna tjänst tror vi att du har tidigare vana från att leda projekt och har stor erfarenhet från att ansvara för egna ansvarsområden. Du är även en senior administratör med erfarenhet att arbeta med och för verksamhetsledning och assistera Direktör/VD och hela avdelningar.
Vi tror även att du har:
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet (Outlook, Excel, Word samt skapa animerade powerpointpresentationer)
• Mycket goda kunskaper i medicinskterminologi (SV/Eng)
• Mycket stor erfarenhet av kontakter med myndigheter inklusive diarieföring och ärendehantering
• Mycket stor erfarenhet av att ta minnesanteckningar samt kommunicera på svenska och engelska (högskolenivå)
• Stor erfarenhet av att leda och delta i projekt
• Mycket god förmåga att arbeta självständigt och proaktivt
• Mycket god förmåga att koordinera administrativa arbetsuppgifter inom arbetsgruppen
• Självständigt leda och medverka vid tele och videokonferens
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2018-11-26ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-17
Ange följande referens när du ansöker: 6374
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAndreas Rudberg
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7
Jobbnummer 4478399
Observera att sista ansökningsdag har passerat.