Semestervikarier Vård & Omsorg

Köpings kommun / Undersköterskejobb / Köping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Köping, Kungsör, Arboga, Hallstahammar, Surahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Köpings kommun i Köping, Arboga eller i hela Sverige

Arbetet innebär att utföra sedvanligt omvårdnadsarbete inom följande: hemtjänst, särskilda boende, gruppboende, funktionshinder LSS, personlig assistans, psykiskt funktionshinder.

Arbetet innebär att hjälpa till med bl.a. personlig hygien och toalettbesök, städning, tvättning, lättare matlagning, socialt umgänge, inköp samt läkemedelshantering .Hjälpen utförs utifrån brukarens förmåga och behov. Arbetstiden är förlagd dag, kväll, helg och natt.

Du ska ha fyllt 18 år, för vikariat inom psykiskt funktionshinder ska du ha fyllt 20 år. Vi ser helst att du har utbildning motsvarande gymnasiskolan omvårdnadsprogram. Erfarenhet är meriterande.
Arbetet kräver att du är uppmärksam, lyhörd, kan ta egna initiativ, kan anpassa dig till andra, flexibel och har en hög social kompetens.
Urvalsarbetet och intervjuer sker fortlöpande under ansökningstiden, så vi ber dig söka så snart som möjligt.

Kom gärna med egna önskemål inom vilket område eller enhet du helst vill arbeta.

Publiceringsdatum
2013-01-21

Arbetstider och omfattning
Timanst. Vikariat

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 1/2013
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Personalassistent Barbro Pettersson 0221-25810
Personalassistent Cilla Öhrn 0221-25810
Personalassistent Pirjo Anttila 0221-25810

Facklig kontakt
Facklig representant Kommunal - 0221-253 75

Företag
Köpings kommun

Adress
Köpings kommun
Nibblesbackevägen 17
73185 Köping

Jobbnummer
1443273

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Köpings kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Köpings kommun: