Semestervikarier till vår Customer Support / Ekonomi / Inköp

Tranter International AB / Administratörsjobb / Vänersborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Vänersborg, Trollhättan, Essunga, Grästorp, Uddevalla eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tranter International AB i Vänersborg, Halmstad, Botkyrka, Stockholm eller i hela Sverige

Nu söker vi semestervikarier under tidsperioden veckorna 24-34 till vårt Europeiska huvudkontor i Vänerborg. Vi söker flera semestervikarier till våra avdelningar inom Customer support, Ekonomi och Inköp.

Som semestervikarie på vår Customer support avdelning kommer du att administrera inkommande kundordrar i vårt affärssystem Mapics samt hantera kontroll av prissättning, ordererkännanden och produktionsunderlag. Du kommer att vara support och kontaktlänk gentemot interna och externa
kunder.

Som semestervikarie på vår Ekonomiavdelning så kommer du att få arbeta med redovisning och administration åt vår Europeiska organisation. Du kommer att få arbeta med varierande arbetsuppgifter inom kund- och leverantörsreskontra och ansvara för kundfakturering, betalningar och påminnelser samt avstämning och rapporteringar.

Som semestervikarie inom Inköp kommer du att arbeta med att avropa material till produktion, ha en kontinuerlig uppföljning av OTD(On time delivery) samt behov av material. Analysera och utvärdera eventuella risker i material försörjningen och arbeta aktivt för att undvika eventuella störningar så som materialbrist, kvalitetsbrist etc.

Vi söker dig som har fyllt 18 år och har en pågående högskola/gymnasium/universitets eller likvärdig utbildning inom tekniska ämnen alternativt ekonomi/inköp. Du är ansvarsfull, noggrann, prestigelös och förstår vikten av att arbetet utförs med god kvalitet. Arbetsuppgifter och produktionstakt kan variera, det är därför viktigt att du är flexibel och kan hantera förändringar i arbetstempo.

Vid arbete i vår Customer support, Ekonomi avdelning eller Inköp är det meriterande om du har tidigare erfarenheter från administrativa uppgifter och goda kunskaper inom Office-paketet. För att kunna kommunicera med våra internationella kundkontakter så är din förmåga att kommunicera på engelska både i skrift och tal goda.

Tranter är en av de ledande leverantörerna i världen av värmeväxlare. Våra produkters användningsområden finns främst inom industri, marin, kyla samt VVS och fjärrvärme. Hos Tranter International AB erbjuds du relevant erfarenhet och får möjlighet att arbeta med varierade arbetsuppgifter inom en global organisation.

Varaktighet, arbetstid
Skicka din ansökan till petra.karlssonglasell@tranter.com Ansök senast 15.04.2018. Har du frågor ring Petra på 0521-79 98 30

Publiceringsdatum
2018-02-15

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-15
Ange följande referens när du ansöker: Semestervikarie

Kontakt
Petra Karlsson Glasell Petra.KarlssonGlasell@tranter.com

Företag
Tranter International AB

Adress
Tranter International AB
Box 1325
46232 VÄNERSBORG

Kontorsadress
Regementsgatan 32

Jobbnummer
3967025

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tranter International AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tranter International AB: