Semester vikarie Sjuksköterska
Svalövs kommun, Vård & Omsorg / Sjuksköterskejobb / Svalöv
2013-01-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Semester vikarie Sjuksköterska" (publicerad 2014-03-11) ⬅️
Visa alla sjuksköterskejobb i Svalöv,
Kävlinge,
Eslöv,
Landskrona,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svalövs kommun, Vård & Omsorg i Svalöv Publiceringsdatum2013-01-10ArbetsuppgifterSom sjuksköterska i Svalövs kommun, arbetar Du både i enskilt och särskilt boende. Samtliga sjuksköterskor, arbetsterapeuter, sjukgymnaster, hemvården samt hemteamet sitter placerade i Kvarnhuset i Svalöv. För att täcka upp vid ledigheter behöver vi Din hjälp som semestervikarie över sommaren och övrig tid som timanställd.
KvalifikationerLeg. Sjuksköterska. Vi kommer att fästa stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort.
Arbetstider och omfattningHeltid / deltid. Vikariat tillträde efter överenskommelse Schema. Tidsbegränsad anställning, upphör: Sommarvikarie under perioden juni-aug.
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-02-17
Vi ber dig söka tjänsten genom länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar samt för att säkerställa kvaliteten i vår urvalsprocess. Det är av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. En ansökan till Svalövs kommun är en allmän handling.
Vi undanber oss all kontakt från bemannings- och rekryteringsföretag.
Ange följande referens när du ansöker: 7/13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMona Hirche, Verksamhetschef Hemsjukvård/Hemvård/Hemrehab/Kortt 0418 47 50 44
mona.hirche@svalov.seSusanne Nilsson, MAS/sjuksköterska
susanne.nilsson@svalov.seFacklig kontaktFackliga kontaktpersoner nås via kommunens växel 0418-47 50 00
FöretagSvalövs kommun, VÅRD & OMSORG
AdressSvalövs kommun, VÅRD & OMSORG
Herrevadsgatan 10
26880 SVALÖV
Jobbnummer 1433979
Observera att sista ansökningsdag har passerat.