Selecta söker nu drivna kundtjänstmedarbetare

Selecta AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Selecta AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Uppsala, Västerås eller i hela Sverige

Vi söker nu två drivna och självgående kundtjänstmedarbetare till vår Kundsupport på huvudkontoret i Årsta. Tjänsterna är två vikariat på 75 %, mån-fre schemalagt 6 timmar om dagen och väntas pågå till 2012-12-31. För rätt person finns dock möjlighet till förlängning. Här på Selecta har du möjlighet att ta dig an en utvecklande roll och bli en del av vår service-inriktade Kundsupport.

Selectas kundsupport ansvarar för att ge förstklassig support och hjälp såväl internt som externt. Du kommer att på ett konstruktivt sätt besvara frågor kring felanmäningar, fakturor, beställningar och avtal som inkommer till avdelningen och då främst via telefon. Den stora delen av samtal som inkommer är felanmälningar ifrån våra kunder och då främst gällande fel på våra kaffeautomater. Ditt ansvar är då att registrera detta fel och vidarebefordra informationen till en tekniker som kan åtgärda felet. Vidare ansvarar kundsupporten för alla reservdelsbeställningar.

Publiceringsdatum
2012-08-14

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller ifrån ett annat serviceyrke med mycket kundkontakt. Vidare är du noggrann och vill arbeta med telefonen som främsta verktyg samtidigt som du älskar att ge förstklassig service. Du är en lättlärd team-player som trivs med ett högt tempo och med att ha många bollar i luften. För att passa in i rollen så är du professionell med ett vänligt bemötande och har även förmågan att på ett klart och tydligt sätt förklara och förmedla information och lösningar till andra.

Selecta erbjuder:
Vi erbjuder dig en bred tjänst i ett internationellt bolag som ändå präglas av en familjär känsla. Hos oss är det viktigt att du trivs och mår bra samtidigt som vi hela tiden utvecklar både vårt företag och våra medarbetare

Kontaktuppgifter för detta jobb
Vill du veta mer är du välkommen att ringa Kundsupports Gruppchef, Elisabeth Henriksson tfn 010-601 85 63 eller nå henne på email elisabeth.henriksson@se.selecta.com .

Vi kommer att intervjua löpande men absolut sista ansökningsdag är 2012-08-24 men vi ser fram emot att få din ansökan tidigare än så. Ansök via länk

http://www.webforum.com/form/selecta/form.asp?sid=529203502

Mer information om Selecta finner du på vår hemsida www.selecta.se

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Elisabeth Henriksson, Chef kundsupport, 010-601 85 63, elisabeth.henrikssom@se.selecta.com

Företag
Selecta AB

Adress
Selecta AB
12090 STOCKHOLM

Kontorsadress
Ostmästargränd 5

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 010-601 85 85

Jobbnummer
1313283

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Selecta AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Selecta AB: