Sekreterare till Safeguard
Safeguard Sweden AB / Assistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla assistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Safeguard Sweden AB i Stockholm Vill du vara med och skapa trygghet i världen? Då har du hittat rätt!
Om Oss: Safeguard är en banbrytande helhetsleverantör inom säkerhetslösningar och söker nu en entusiastisk sekreterare för att bli en viktig kugge i vårt team. Vi erbjuder skräddarsydda säkerhetslösningar, från larm, kameraövervakning, passersystem till jalusi, glas och aluminiumpartier, och nu behöver vi din hjälp att samordna och leverera exceptionell service till våra kunder!
Vad Du Kommer Att Göra: Som sekreterare blir du vår oumbärliga stöttepelare till vår mekaniska avdelning, och din roll sträcker sig långt bortom det vanliga. Ditt uppdrag är att inte bara säkerställa, utan att garantera att våra kunder får det bästa inom säkerhet. Du blir vår viktiga spindel i nätet!
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Som sekreterare ger du administrativt stöd till den mekaniska avdelningen hos oss på Safeguard. Du ger våra kunder service via mejl och telefon, samt hjälper till i vardagliga arbetet med att organisera från försäljning till installation. I arbetsuppgifterna ingår också administration av fakturor, inköp samt andra administrativa uppgifter. Du kommer att vara den mekaniska avdelningens högra hand och bör klara av att ha många bollar i luften samtidigt.
Varför Du Är Vår Nästa Stjärna: Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, men framför allt letar vi efter någon som brinner för service och kan leverera "det där lilla extra." Arbetsplanering och datavana är en självklarhet för dig. Att vara noggrann, strukturerad och ansvarstagande ligger i ditt DNA, och du älskar att ha daglig kontakt med både kunder och kollegor. Social, kommunikativ och redo att ta ansvar - det är du!
Meriterande:
Godkänd gymnasieexamen.
Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Mycket goda kunskaper i svenska språket, både tal och skrift.
Goda kunskaper i engelska språket, både tal och skrift.
Goda kunskaper och aktuell erfarenhet av att arbeta i MS Office (Word, Adobe, Excel och Power Point) Fortnox eller visma.
Erfarenhet eller utbildning inom företagsekonomi.
Vana att jobba i bokföringsprogram och CRM system.
Varför Safeguard: Safeguard är inte bara ett företag, det är en familj. Vi lägger stor vikt vid att skapa en arbetsmiljö där varje medarbetare trivs och kan växa. Vi är stolta över vår företagskultur som präglas av öppenhet, hjälpsamhet och en genuin vilja att alltid göra sitt bästa - tillsammans. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och vara en del av något större.
Safeguards Medarbetarelöfte: Du får vara en del av ett proffsigt och familjärt företag där vi värnar om varandra och våra kunder. Vi arbetar tätt tillsammans, och här är det viktigt att du tar ansvar och är prestigelös för att trivas. I utbyte får du möjlighet att utvecklas, en härlig gemenskap och en tillvaro präglad av öppenhet och hjälpsamhet.
Lön: Fast månadslön
Arbetstider: halvtid, 4 timmar per dag
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-03
Mail
E-post:
sara@safeguard.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Sekreterare".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Safeguard Sweden AB (org.nr 556848-7226)
Stensätravägen 13 (
visa karta)
127 39 SKÄRHOLMEN
Kontakt sara krutzen
sara@safeguard.se Jobbnummer 8439964
Observera att sista ansökningsdag har passerat.