Sekreterare/säljassistent sökes till flexibelt deltidsuppdrag

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en ansvarstagande och serviceminded person och söker efter ett stimulerande arbete på ett internationellt företag? Vi på Adecco Office & HR ger dig nu en möjlighet till detta i ett intressant uppdrag som sekreterare/säljassistent.

Hur ser din arbetsdag ut?
Dina arbetsuppgifter består av att organisera kundevents, boka tjänsteresor och registrera och arkivera fakturor. Andra förekommande uppgifter är att hantera inkommande post, föra statistik, inköp av kontorsmaterial samt ansvara för att uppdatera kunddatabaser och olika interna kostnader. Det är ett självständigt och flexibelt jobb där man kan bestämma mycket själv och komma med egna idéer.

Uppdraget är på 50 % med start 29 april och löpande varaktighet. Arbetstiderna anpassas så att de fungerar för båda parter och de är flexibla inom normal kontorstid. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos vårt kundföretag längre fram. Du kommer att bli anställd av Adecco som konsult och bli uthyrd till vårt kundföretag, som finns i Göteborg.

Vem trivs här?
Du som har några års erfarenhet av administrativt arbete kommer snabbt in i din nya roll. Du har även goda kunskaper i engelska i tal och skrift och i Officepaketet, främst Excel och PowerPoint.

Är du som person öppen, lättsam och flexibel kommer du verkligen att trivas här. Vidare är du en lyhörd person som gärna tar egna initiativ och tycker om att arbeta självständigt. Din goda förmåga att organisera och se vad som behöver göras kommer här att komma väl till pass. Det är meriterande om du har körkort och gärna tillgång till bil. Grundkunskaper i tyska och ett tekniskt intresse är ett plus men inget krav. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan, kontakta gärna Kandidatsupport på tel 08-598 980 10.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel 031 725 45 16 eller helena.ahs@adecco.se

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-04-08

Arbetstider och omfattning
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Åhs

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG

Jobbnummer
1514896

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: