Sekreterare/receptionist till spännande företag i centrala Stock

Framtiden AB, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB, Stockholm i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Nu söker Framtiden AB dig som vill jobba hos vår kund som sekreterare/receptionist

Publiceringsdatum
2010-05-05

Företaget
Vår kund är ett privat rådgivningsbolag som är specialiserat på att initiera, strukturera och finansiera uppköp av företag i Norden. På kontoret i centrala Stockholm jobbar det idag sammanlagt tio personer, varav sex personer är partners.
Arbetsuppgifter och omfattning:
Tjänsten hos vår kund innebär bokningar av möten samt rese-och hotellbokningar. Du kommer också att vara personen som svarar i telefon och förbereder möten med kaffe, te och diverse. Du ska hålla ordning på kontoret, i mötesrum och i köket men också vara behjälplig med att beställa och hämta lunch till de anställda samt bokning av bord på diverse lunchställen. Att öppna inkommande post, frankera och hantera utgående post kommer att vara en del av jobbet. Arbetsdagen innefattar även printing, kopiering och inbindning av diverse filer och dokument.
Omfattning:
Heltid från och med mitten av juni och fram till och med sista augusti. Därefter en eventuell tjänst på ca 60%.
Skallkrav:
Datakunskaper - Microsoft Officepaketet 2007
Språk - Engelska och svenska flytande i tal och skrift
Meriterande:
Erfarenhet av kontorsarbete, helst i finansmiljö

Övrig information
Vår kund är ett spännande privat rådgivningsbolag som sitter i fina lokaler i centrala Stockholm.

Dina personliga egenskaper
Som person ser vi att du stortrivs i rollen som sekreterare och receptionist samtidigt som du känner dig bekväm med att vara en person som ska vara ett servicestöd till de partners som jobbar hos vår kund. Självklart har du god vana av kontorsarbete, gärna i finansmiljö. Du måste vara bekväm med att svara i telefon på engelska och svenska samt skriva mail. Du har en känsla för service och du trivs med arbetsuppgifter som rör kontorsverksamhet.
Arbetstider och anställningsform:
Måndag-fredag kl 09:00- 17:00 inklusive 30 min lunch. Övertid kan förekomma.
Du kommer att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag.
Kommun: Stockholms stad
Tillträde: Mitten av juni
Ansökan senast: 2010-05-31
Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig?
Kontaktperson:Angelica Karlsson, personalansvarig.Tel. 070 - 766 36 80

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-05-31
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Personalansvarig: Angelica Karlsson, 070 - 766 36 80

Företag
Framtiden AB, Stockholm

Adress
Framtiden AB, Stockholm
S:t Eriksgatan 46 B
11234 Stockholm

Jobbnummer
644418

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB, Stockholm: