Sekreterare/receptionist

Nyréns arkitektkontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nyréns arkitektkontor i Stockholm

Nyréns Arkitektkontor grundades 1948 av Carl Nyrén. Det ursprungliga kontoret hade både arkitekter, inredningsarkitekter och byggnadsingenjörer anställda och arbetade främst med byggnader för såväl privat som offentlig sektor. Sedan 1983 är Nyréns personalägt och har utvecklats från ett 20-tal medarbetare till över 100. Verksamheten har under de senaste årtiondena utökats med landskapsarkitekter, byggnadsantikvarier och planarkitekter. Idag arbetar Nyréns med såväl bostadsplanering som stads- och översiktsplanering och kulturhistoriskt värdefulla byggnader och miljöer.

Vår sekreterare/receptionist går inom kort i pension och vi söker nu en ersättare till vårt kontor
i Stockholm.
Tjänsten innefattar:
• Kontorets växel och reception
• Bokning av resor, flyg, tåg, hotell, taxi och hyrbilar inklusive redovisning
• Beställning av bud, visitkort, blommor, luncher etc inklusive redovisning
• Bokning av sammanträdesrum, kontorets bilar samt p-platser
• Ankomstregistrering av leverantörer i affärssystemet Maconomy inklusive attester
• jourhållning av Utbildningsbudget och Nöjd kund index
• Uppdatering av kontorets kundregister
• Översättningar

Du skall ha minst avslutad gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av arbete med liknande
arbetsuppgifter. God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska, liksom goda kunskaper i Indesign och Office program är viktiga då du kommer att använda dem dagligen i
ditt arbete. Språkkunskaper: engelska, norska, tyska samt kunskaper inom bokföring är meriterande. Du ska vara ansvarsfull, med ett strukturerat arbetssätt, noggrann samt ha god samarbetsförmåga. Tycker du om att lösa problem och ge service till människor kommer den här tjänsten
att passa dig perfekt. Att du är flexibel och prestigelös är något som uppskattas av dina kollegor på arbetsplatsen. Din positiva inställning och attityd kommer att hjälpa dig i ditt arbete
och bidra till din trivsel på kontoret.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna tillsättning.

Tjänsten är en tillsvidare anställning och vi tillämpar 6 månaders provtjänstgöring. Tillträde 5:e augusti 2013.
Välkommen med din ansökan (personligt brev och CV) så snart som möjligt, dock senast den 13 maj. Intervjuer sker löpande. Vi behandlar endast ansökningar inkomna till epostadress:
carmen.cornelyn@nyrens.se med rubriken"Sekreterare/receptionist". För mer
information om tjänsten, kontakta Carmen Cornelyn 070-459 43 64. Har du frågor om arbetsuppgifterna ring gärna nuvarande tjänstinnehavare, Ulrika Volovski på 08 - 698 43 05

Publiceringsdatum
2013-05-03

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-05-06
Ansökan kan skickas till e-postadress: carmen.cornelyn@nyrens.se

Företag
Nyréns arkitektkontor

Adress
Nyréns arkitektkontor
Box 4709
11692 STOCKHOLM

Kontorsadress
Nackagatan 4

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6984300
Faxnummer: 08-202981
E-postadress: info@nyrens.se

Jobbnummer
1541599

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nyréns arkitektkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nyréns arkitektkontor: