Sekreterare på halvtid

Industrikompetens i Östergötland AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Industrikompetens i Östergötland AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Unik Resurs:
Unik Resurs är ett dotterbolag inom Industrikompetens och ägs därigenom av 17 företag och 2 kommuner. Industrikompetens bildades 1997 i syfte att främja samverkan i regional kompetensförsörjning och för att skapa en smidig länk mellan arbetsgivare samt mellan arbetsgivare och arbetssökande. Unik Resurs har gedigen erfarenhet av rekryterings- och bemanningsfrågor och tillsätter ca 700 befattningar per år, befattningar inom allt från specialist- och chefspositioner till generalisttjänster inom bl.a tillverkande- och processindustri samt offentlig förvaltning.
Industrikompetens och Unik Resurs är en länk till mer än 65 000 arbetstillfällen i regionen.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden:
För kunds räkning söker vi nu en sekreterare på halvtid. Som sekreterare hos vår kund kommer du att arbeta med diverse arbetsuppgifter.
Dina huvudsakliga ansvarsområden är:
• Boka resor åt affärsområdeschefen
• Hantera kalenderinbjudningar
• Skriva protokoll enl den mall som används vid ledningsgruppsmöten
• Vara intresserad av verksamheten och lätt få ett helhetsperspektiv
• Administrerar tidssedlar, vilket innebär att vara en kontrollfunktion och förstå vårt resereglemente
• Hantera anmodor och fakturor i SAP, därmed ha lätt för att lära sig får inköpsprocess
• Konsulthantering (godsmotagning, registrering, fakturering etc)
• Arkivering
Placeringsort är Norrköping.

Publiceringsdatum
2011-04-28

Profil
För att trivas hos vår kund och ha rätt förutsättningar för tjänsten som sekreterare ställer vi följande krav:
• Minst två års erfarenhet av sekreterare på ledningsgruppsnivå
• Erfarenhet av att arrangera möte och vad som behövs för ett lyckat möte
• Erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö
• Flytande i svenska och engelska, franska är meriterande
• God erfarenhet av att arbeta i de olika Office programmen
• Gärna god erfarenhet av LotusNotes
• Ha erfarenhet av att stödja i arbetet inför en verksamhetsreview, dvs förbereda presentationsmaterial i PowerPoint
• Strukturerad och serviceinriktad
• Proffessionell och kunna hantera konfidentiella uppgifter
• Flexibel och ha förmåga att arbeta händelsestyrt
Ansök redan idag!:
Tillsättning sker snarast möjligt och urval görs löpande. Vänta därför inte med din ansökan utan ansök redan idag! Vi tar endast emot sökande via cv-databasen.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter. Väl mött!
Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lovisa Hansen på 013-329427.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-05-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Lovisa Hansen, 013-329427

Företag
Industrikompetens i Östergötland AB

Adress
Industrikompetens i Östergötland AB
Djurgårdsgatan 56
58229 Linköping

Jobbnummer
916219

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Industrikompetens i Östergötland AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Industrikompetens i Östergötland AB: