Sekreterare/adminstratör till Södertälje!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Södertälje, Botkyrka, Huddinge, Järfälla, Sundbyberg eller i hela Sverige

Vi söker för kunds räkning sekreterare till vår uthyrningsverksamhet med tillträde omgående.

Publiceringsdatum
2011-01-07

Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att stötta avdelningschefen och ledningsgruppen med sedvanliga sekreteraruppgifter så som att svara i telefon, sköta mötes- och konferensbokning, konferensadminstration, föra protokoll vid möten osv. Tjänsten består även av vissa ekonomiska arbetsuppgifter som att sköta fakturering, tidrapporter och att sköta det administrativa kring prognos- och budgetarbetet vid månads- och kvartalsbokslut. Dessa arbetsuppgifter kräver dock inga avancerade kunskaper men du bör ha en viss ekonomisk erfarenhet. Uppdraget kräver mycket eget ansvar och god förmåga att kunna prioritera.

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har bred kompetens inom det administrativa området. Meriterande är om du har erfarenhet från större internationella företag. Mycket goda kunskaper i engelska (tal och skrift) samt generellt goda datakunskaper men mer specifikt Officepaketet.

Dina personliga egenskaper
Som person är du noggrann, positiv och har mycket god samarbetsförmåga. Du är mycket kvalitetsmedveten, serviceminded och van att ta egna initiativ. Du finner en utmaning i att lära dig nya saker och lösa problem.
Vad erbjuder Adecco dig?
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.
Intresserad?
Har annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att söka tjänsten. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller genom att klicka på länken: http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1250726
Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Peter Sundström på 08 555 987 06. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden så skicka in din ansökan så snart du kan.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
816393

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: