Second Line Tekniker med fokus IT

Mybw Office Management Document Solution AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Stockholm, Solna, Linköping, Göteborg, Kramfors eller i hela Sverige

Vår drivkraft är att ha kunden i fokus och guida våra kunder in i framtidens arbetsplats. Drivkraften lockar inte bara duktiga medarbetare, utan också ambitiösa kunder och de största leverantörerna i branschen. I flera år har vi blivit certifierade som en GPTW-arbetsplats där varje medarbetare bidrar till vår goda arbetsmiljö.

Just nu söker vi en Second Line Supporttekniker till vårt nya fräscha kontor i Frösunda Port. I den här tjänsten kommer du att hjälpa våra kunder med de tekniska lösningarna vi tillhandahåller, med fokus på IT.

Publiceringsdatum
2022-09-14

Dina arbetsuppgifter
Du kommer primärt att arbeta med våra IT lösningar. I arbetsuppgifterna ingår ärendehantering, felsökning av avancerade problem hitta lösningar på problem samt att åtgärda. Genom att hjälpa våra kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever servicen och leveransen från oss. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Vidare är du en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet. I din roll som Second Line Tekniker kommer du bland annat att arbeta med applikationer som:

• Office 365
• Azure
• Active Directory
• Meraki
• RDP
• SharePoint
• PowerShell

Din Profil

• Du har arbetat med IT-support eller motsvarande tidigare
• Du har lätt för att sätta dig in i tekniska problem och lösa dem
• Du har erfarenhet av Microsoft baserade IT system

Som person är du

Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och är serviceminded. Du är social och trivs i mötet med andra människor. Du har en god känsla för service och logiskt tänkande och vill utveckla dina kunskaper. Jobbet innebär planering av dina egna dagar och du bör ha en god känsla för hur du ska prioritera för att upprätthålla en hög servicegrad och effektivitet.

Vi erbjuder

• Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
• Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
• Utbildnings & Certifieringsmöjlighet inom bland annat Microsoft
• För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
• O.M Care: Rikslunchkort, Friskvårdsbidrag och Förmånsportalen Benify

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägning

Anställningsform: Tillsvidareanställning med provanställning

Skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen! Om du har frågor om tjänsten är du varmt välkommen att ringa till Romain Brattlöf, Service Desk Manager på 010-8584503.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management Document Solution AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Kontakt
Nina Karén
nina.karen@officemanagement.se

Jobbnummer
6979735

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: