Second Line Supporttekniker

Fusion Support AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fusion Support AB i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av 2nd Line support? Ta nästa kliv i din karriär tillsammans med oss.
Vill du arbeta i en dynamisk och händelserik miljö tillsammans med ett team om 6 härliga kollegor? I vår unga och dynamiska företagskultur är ingen dag den andra lik. Fokuset ligger på kvalité, arbetsglädje och utveckling. Visst låter det lockande?

Publiceringsdatum
2022-09-02

Dina arbetsuppgifter
I rollen som 2nd Line kommer du arbeta i ett team av IT-tekniker ute hos vår kund, en redovisningsbyrå i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer vara att lösa olika typer av IT - ärenden främst via ärendehanteringssystemet ServiceNow.
Din roll innefattar:
• Support
• Teknisk dokumentation
• Kunskapsbevara
• Djupare felsökningar

Profil
Du är utmärkande om du har tidigare erfarenhet av en 2nd Line roll. Helst med några års erfarenhet och har lite mer koll på läget. Arbete inom ActiveDirectory, ärendehanteringssystem och felsökningar inom exempelvis Office365 ska vara lite av din grej. Sen är även vem du är viktig för oss! Vi lägger en stor vikt i dina personliga egenskaper.
Meriterande
• God kännedom och erfarenhet av ITIL
• Tidigare erfarenhet av 2nd Line support
Är du vår nästa 2nd Line här på Fusion - Sveriges bästa IT-support? Urval sker löpande så ansök nu!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Fusion Support AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Fusion Support AB (org.nr 559229-3970), https://www.fusionsupport.se/

Jobbnummer
6942301

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Fusion Support AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fusion Support AB: